Anonym (Evis) skrev 2016-10-30 12:36:39 följande:
Nja, man blir ju inte bara tillsammans så där över en natt. Som kvinna skulle jag direkt se om min dejt var en "riktig" man när byxorna åkte av. Om inte informationeen getts innan, men då hade byxorna stannat på. Det är faktiskt INTE fel att inte vilja ha ett förhållande med en transperson!
En transman är definitivt ingen karlakarl. Det fattar du väl ändå? Det är en transman rätt och slätt.
Att "leka" med vad det nu är (det du kallar för kuk" är inget jag skulle befatta mig med. Aldrig i livet. Jag skulle bara tänka på hur det såg ut där nere innan operationen. Vilket i sig är avtändande.
Kolla på programmen, några av transtjejerna skulle du aldrig ana har varit en kille. Speciellt Vanessa Lopez, googla henne. Det är ingen uthängning av person vill jag understryka, dessa personer har själva gjort valet att vara öppna med sin transidentitet.
Jag har inte kallat någon för "låtsas", skulle inte säga något ont rakt ut till en transperson. MEN skulle heller inte på något vis kunna tänka mig en relation med dem. Och det är inte elakt eller transfobiskt.
Då kanske du och jag har olika åsikter vad en karlakarl är för något. ..En sådan för mig är en person som älskar att ta i (ex snickra, plöja på åkern ect) och som kan skydda sin kvinna och älska henne oerhört mycket.
En karlakarl behöver inte ha en kuk..Men jag ser gärna att han ser manlig ut (vilket transmän oftast gör av hormoner )
Men du kanske anser att en karlakarl är en "hingst" dvs stor kuk och kan knulla flera ggr om dagen.
Och nej, ett förhållande får man inte över natten och du behöver inte ta en trans bara för att.
Och mitt inlägg var inte bara riktad till dig; D utan till flera stycken åt gången... Det med låsas man var någon annan som nämnde :På
Sedan så sade jag inte att alla transtjejer såg kantiga ut ect XD sade oftast så ser dem ut så pga att dem tar hormoner oftast efter dem har genomgått den manliga puberteten. .dvs det är stort sätt transmän som får ett "perfekt " yttre Tack vare hormoner.
Vet att det finns transtjejer som ser ut som cistjejer. Men oftast beror det på.
1. Dem genomgick aldrig den manliga puberteten.
Eller.
2. Dem såg redan feminina ut när dem började med hormonerna.
En fråga. .Hade du hellre haft sex med en trans tjej som har kuken kvar, men som har fått bröst och mjuk kropp...Eller med någon transkille som ser ut som en ciskille, luktar som en kille och som pratar som en kille och som har en Hmm 13 cm kuk som funkar som en riktig men inte kan spruta sperma...haha bara nyfiken xD