Äl, pojke/flicka?
Det finns inget vetensapligt belägg för sådant där..
Dessutom hoppas jag att du/ni inser hur hemskt och tragiskt det där är! Vill ni ha ett barn eller bara ett kön?
Det finns inget vetensapligt belägg för sådant där..
Dessutom hoppas jag att du/ni inser hur hemskt och tragiskt det där är! Vill ni ha ett barn eller bara ett kön?
Tack! Nu blev det bara sex en dag före ägglossning, men hoppas det räcker... Nej, jag tar inte åt mig alls av sådana kommentarer, jag vet hur jag känner, och det är varken hemskt eller tragiskt att jag gärna vill att det blir en pojke Kommer ju ändå älska barnet lika mycket oavsett kön.
Lite skoj ska man väl få ha och spekulera och jämföra erfarenheter. Du verkar inte vara den skojiga typen.. För att provocera ännu mer kan jag berätta att min första förlossning startade efter jag käkat en ananas, gjort en "hemmahinnsvepning", haft sex och druckit hallonbladste samma förmiddag! Helt klart bara därför den satte igång ;)
Idiiiootiii, samhället vi lever i
Ja jag har läst
Du läser ju inlägg här som fan läser bibeln... Det är ingen som är "fixerad "vid ett visst kön. TS önskar gärna att få en son, men hon skrev ju också att hon har sex vid ägglossning för att öka chansen att bli gravid överhuvudtaget. Men du läser väl bara det du vill läsa, och snurrar sedan till det utifrån dina egna gissningar.