Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Äl, pojke/flicka?

Anonym (Blä) skrev 2016-11-02 19:35:56 följande:

Jag har inte varit otrevlig? Är det otrevligt att informera om (något du/ni inte vill höra) att såna här teorier inte stämmer? 

Men snälla nån! Förstår du verkligen inte att kritiken mot dig består i att du skrev att du tycker det är "hemskt" och "tragiskt " att TS gärna önskar en son? INTE att du skriver att det saknas vetenskapliga bevis.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-02 19:39:27 följande:

Nej, jag tycker inte att det är roligt alls, faktiskt. Och tro mig, jag är en person som annars skrattar åt mångt och mycket.. Men detta tycker jag är hemskt. Att man är så fixerad av att få ett barn av ett visst kön så att man går på sådana här grejer och har sex utifrån det. Om inte ni kan se det hemska i det får stå för er, men det är inte ett dugg roligt eller humoristiskt enligt mig. Och dessutom är det oroväckande att såpass många går på sådant här trams som det inte finns något belägg för.

Du läser ju inlägg här som fan läser bibeln... Det är ingen som är "fixerad "vid ett visst kön. TS önskar gärna att få en son, men hon skrev ju också att hon har sex vid ägglossning för att öka chansen att bli gravid överhuvudtaget. Men du läser väl bara det du vill läsa, och snurrar sedan till det utifrån dina egna gissningar.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-02 19:39:27 följande:

Och dessutom är det oroväckande att såpass många går på sådant här trams som det inte finns något belägg för.

På vilket sätt är det oroväckande? Vad kan hända?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-02 19:55:42 följande:

Det är inte bara ts jag syftar på, utan många svar.. Man är tillräckligt "fixerad" om man ens tänker i dessa banor som diskuterats.

Då vet du inte vad ordet "fixerad" betyder.
Svar på tråden Äl, pojke/flicka?