Inlägg från: Anonym (Nadja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nadja)

Äl, pojke/flicka?

Anonym (Längtar) skrev 2016-10-30 14:42:38 följande:

Tack! Nu blev det bara sex en dag före ägglossning, men hoppas det räcker... Nej, jag tar inte åt mig alls av sådana kommentarer, jag vet hur jag känner, och det är varken hemskt eller tragiskt att jag gärna vill att det blir en pojke Kommer ju ändå älska barnet lika mycket oavsett kön.

Hej, vilket kön blev det om ni nu blev gravida? Vet att det är en gammal tråd men jag har samma undran som dig.
  • Anonym (Nadja)
    Anonym (Mia) skrev 2021-05-20 10:19:57 följande:

Mina flickor blev till med sex varannan dag hela månaden typ. Innan, på äl och efter.

Mina pojkar blev till med sex när gubben visar pos ,på äl / eller när jag kände av äl och dagar efter äl.

Så jag måste säga att jag tror på att tid spelar roll ändå då jag har 5 barn och jag haft sex ? på detta vis ? haha

Så när du blev gravid med pojkarna hade du samlag dagen innan ägglossning? Stickan brukar ju visa positivt 24-48 h innan. Frågar för jag vill ha en pojke och hade samlag dagen innan ägglossning (när stickan visade positivt), på ägglossning dagen och dagen därpå. Är orolig att det blir en tjej eftersom jag inte hade samlag första gången på ägglossning dagen :(
Svar på tråden Äl, pojke/flicka?