• Anonym (seb)

förstora penis genom opperation

Hej! Har alltid haft tankar om att på nätt sätt förstora mitt kön. Aldrig vart dåligt utrustad men har på nått sätt lite av ett komplex för storleken och tänder på att känna mig stor. Har provat o förstora med både piller och pumpar men de gör ingen direkt skillnad pumpen fungerar tillfälligt men ingen lösning som håller. 

Går i tankarna om att operera mig till en större storlek under vintern men tycker tyvärr de flesta hemsidor är väldigt röriga o hittar inte riktigt infon jag söker.   här i Sverige gör oftast bara en lätt rot förflyttning va jag förstår och lite fett kan flyttas men de är något som kan försvinna med tiden och inte ger så stora resultat. 

i Tyskland är det dyrare men där använder dom andra metoder. O används framförallt något medel liknande silikon inplantat som ger ett mer säkert bestående resultat.

Skulle vilja öka längden med minst 2 cm men självklart så mycket som går men skulle framförallt vilja öka tjockleken markant något i stil med 3-7 cm i omkrets önskas 

Var opererar man sig bäst här i Sverige och var får man mest resultat. är redo o betala mer om siffrorna jag drömmer om kan uppnås.  

har ni lite tips om vart man kan operera sig o vilka metoder o resultat dem kan erbjuda? samt är de någon som redan genomfört operation som vill dela med sig lite om sina erfarenheter? är väldigt nyfiken o intresserad av de mesta inom ämnet.

Många kanske tycker att man ska nöja sig med de man har man jag skulle vilja prova. inte för att bevisa nått eller för att slippa skämmas i omklädnings rummet utan mer bara för att jag skulle vilja va lite större.

tack för alla tips o råd o kunskaper ni kan dela med er om! MVH

• Svar på tråden förstora penis genom opperation
  • MaryM

Du har alltså redan nu en stor kuk och funderar på allvar på att utsätta dig för massa sjuka risker. Jag hoppas för din egen skull att du kommer till insikt...

Tänk om du aldrig mer kan få ordentligt stånd. Fy fan.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (seb)
    MaryM skrev 2016-11-02 05:34:03 följande:

Du har alltså redan nu en stor kuk och funderar på allvar på att utsätta dig för massa sjuka risker. Jag hoppas för din egen skull att du kommer till insikt...

Är ingen expert om operationer men ser inte varför jag skulle få erektions problem av att lägga in silikon inplantat mellan huden o svällkropparna för att få den etx grövre? möjligen på grund av vikten eller liknande? känns som sagt va som att medicinen o kirurgin borde kommit så långt nu 2016 att de borde kunna göras proffsigt och i princip risk fritt så länge man inte är inne o rotar inne i själva muskulaturen..
  • Anonym (seb)

Ser ingen anledning att ljuga om min storlek på nätet och om de för vissa anses som stort redan så är de säkert det. men för mig är principen lika dan som för alla spelar ingen roll om den skulle vara 5cm lång o jag förlänger den 2 cm eller om den skulle vara 50cm lång o förlänger den 2 cm  jag är inte helt nöjd med den och vill därför göra en förstoring  men söker som sagt va mer tips o kunskaper om ämnet!

Jätte tacksam för alla svar o tips jag kan få! MVH

• Anonym (Girl next door)

En sak om du vill göra det för att du tänder på det och för din egen skull men för stor omkrets är negativt för många tjejer. Visst vi kan få barn med 30 cm omkrets men då krävs 9 mån av hormonbehandling och det gör ändå skitont och många får skador kanske permanenta. Så jämför inte med det. Min kille har 16 cm i omkrets vilket är väldigt stort och ger problem för oss iom att jag alltid får ont under sexet och vi kan inte ha snabbisar eller spontansex utan måste alltid förbereda och värma upp innan. Då har jag ändå fött två barn och är inte jättetight. Hade jag kunnat välja att han skulle få 2-3 cm mindre i omkrets hade jag gjort det. Så om du förstorar, var beredd på att det kan bli problem med sexet och gör det bara om du känner att det är värt det.

• lupus solitarius

Var försiktig med en sådan operation, den kan förstöra nervtrådar vilket gör att du inte kan känna på samma sätt efteråt. Vissa män som går igen denna typ av operation blir till och med impotenta. Är det verkligen värt det?

• Anonym (:O)
    Anonym (Girl next door) skrev 2016-11-03 03:32:24 följande:

En sak om du vill göra det för att du tänder på det och för din egen skull men för stor omkrets är negativt för många tjejer. Visst vi kan få barn med 30 cm omkrets men då krävs 9 mån av hormonbehandling och det gör ändå skitont och många får skador kanske permanenta. Så jämför inte med det. Min kille har 16 cm i omkrets vilket är väldigt stort och ger problem för oss iom att jag alltid får ont under sexet och vi kan inte ha snabbisar eller spontansex utan måste alltid förbereda och värma upp innan. Då har jag ändå fött två barn och är inte jättetight. Hade jag kunnat välja att han skulle få 2-3 cm mindre i omkrets hade jag gjort det. Så om du förstorar, var beredd på att det kan bli problem med sexet och gör det bara om du känner att det är värt det.

Om jag inte minns helt fel så skrev du i en annan tråd att din killes kuk är normalstor..? Magiska piller?
  • Aikido
    Anonym (:O) skrev 2016-11-03 08:55:22 följande:
    Om jag inte minns helt fel så skrev du i en annan tråd att din killes kuk är normalstor..? Magiska piller?
    Och du vet att det är samma användare eftersom...?
  • Anonym (....)
    MaryM skrev 2016-11-02 05:34:03 följande:

Precis som alla kvinnor som opererar brösten
  • Anonym (seb)
    Anonym (....) skrev 2016-11-03 11:37:51 följande:
    Precis som alla kvinnor som opererar brösten
    Precis så jag tänker också. ser inget konstigt med att förstora den direkt? är man inte nöjd med sina läppar näsan brösten eller för korta ben vad som helst man kan lägga in silikon muskler o magrutor så varför kan man inte lägga in ett inplantat för o sträcka ut o tjocka till penis lite gran?  är fullt medveten om att alla operationer innebär risk men som sagt tidigare är väldigt nyfiken och intresserad.  men är skeptisk till någon form av "natrulig" fett flyttning utan tror mer på någon form av inplantat för mer permanent resultat. någon mer som vart intresserad av det? någon som sätt någon klinik som utför sådana här operationer och vilka metoder och hur det utförts/kostar   lägger upp en bild på ett sätt dom använder i usa som värkar väldigt enkelt o smart. 
  • Anonym (LillaJag)
    Anonym (Girl next door) skrev 2016-11-03 03:32:24 följande:

Har ett ex med 16cm i omkrets och vi fick heller aldrig sexet att bli riktigt bra. Det var för stort för mig. Så ts, långt ifrån alla tjejer gillar väldigt grova. Enligt mig är lagom bäst :)
Svar på tråden förstora penis genom opperation