• Anonym (seb)

förstora penis genom opperation

Hej! Har alltid haft tankar om att på nätt sätt förstora mitt kön. Aldrig vart dåligt utrustad men har på nått sätt lite av ett komplex för storleken och tänder på att känna mig stor. Har provat o förstora med både piller och pumpar men de gör ingen direkt skillnad pumpen fungerar tillfälligt men ingen lösning som håller. 

Går i tankarna om att operera mig till en större storlek under vintern men tycker tyvärr de flesta hemsidor är väldigt röriga o hittar inte riktigt infon jag söker.   här i Sverige gör oftast bara en lätt rot förflyttning va jag förstår och lite fett kan flyttas men de är något som kan försvinna med tiden och inte ger så stora resultat. 

i Tyskland är det dyrare men där använder dom andra metoder. O används framförallt något medel liknande silikon inplantat som ger ett mer säkert bestående resultat.

Skulle vilja öka längden med minst 2 cm men självklart så mycket som går men skulle framförallt vilja öka tjockleken markant något i stil med 3-7 cm i omkrets önskas 

Var opererar man sig bäst här i Sverige och var får man mest resultat. är redo o betala mer om siffrorna jag drömmer om kan uppnås.  

har ni lite tips om vart man kan operera sig o vilka metoder o resultat dem kan erbjuda? samt är de någon som redan genomfört operation som vill dela med sig lite om sina erfarenheter? är väldigt nyfiken o intresserad av de mesta inom ämnet.

Många kanske tycker att man ska nöja sig med de man har man jag skulle vilja prova. inte för att bevisa nått eller för att slippa skämmas i omklädnings rummet utan mer bara för att jag skulle vilja va lite större.

tack för alla tips o råd o kunskaper ni kan dela med er om! MVH

• Svar på tråden förstora penis genom opperation
  • Anonym (seb)

Någon som vet någon länk eller sida där man kan få veta vilka sätt man kan förstora penis på? de ända jag hittar är någon urusel metod som bara ger resultat vid slakt tillstånd och kostar runt 45 tusen vilket inte alls är vad jag söker. Tacksam för alla tips! 

• lupus solitarius

Bara en sak att säga, dom som tror att en stor penis kommer att göra ditt sexliv bättre tror jag är fel. Varför jag tror detta är väldigt enkelt. Bland det bästa sexet jag har haft var över telefon. För det andra är sex med en människa som förstår en är underbart. För det tredje är närhet något som många underskattar. Och till sist. Sex i grund och botten handlar inte om storleken på kön. Det handlar om hur man fungerar tillsammans.
    Bara några tips.

• Anonym (seb)
    lupus solitarius skrev 2016-11-08 22:55:51 följande:

Bara en sak att säga, dom som tror att en stor penis kommer att göra ditt sexliv bättre tror jag är fel. Varför jag tror detta är väldigt enkelt. Bland det bästa sexet jag har haft var över telefon. För det andra är sex med en människa som förstår en är underbart. För det tredje är närhet något som många underskattar. Och till sist. Sex i grund och botten handlar inte om storleken på kön. Det handlar om hur man fungerar tillsammans.
    Bara några tips.

Tyvärr så är det mer råd och tips om hur man ska gå till väga för att få en bra operation jag söker. inte en förklaring på ditt favorit sex.  frågar inte för att jag vill ha folks åsikter om jag bör eller inte utan om vart och när man kan göra det. men tack ändå för visat intresse! mvh
  • Anonym (....)
    lupus solitarius skrev 2016-11-08 22:55:51 följande:
    Bara några tips.
    Man kan väl inte räkna sex över telefon som SEX????
  • Anonym (Liten)

För oss som har en väldigt liten snopp handlar det inte bara om sexet. Jag har aldrig någonsin utsatt mig för att ställa mig i en allmän dusch tex.
    Skäms för min lilla snopp som bara är 8 lång och omkrets på 8 med. Har haft en kvinna i många år och även fått barn så det har funkat men nu när förhållandet är över så är det inte lätt att börja om med en ny kvinna.

• Anonym (?)
    Anonym (Liten) skrev 2016-11-09 07:51:26 följande:

För oss som har en väldigt liten snopp handlar det inte bara om sexet. Jag har aldrig någonsin utsatt mig för att ställa mig i en allmän dusch tex.
    Skäms för min lilla snopp som bara är 8 lång och omkrets på 8 med. Har haft en kvinna i många år och även fått barn så det har funkat men nu när förhållandet är över så är det inte lätt att börja om med en ny kvinna.

8x8 i erektion?
  • Anonym (mogen?)
    Sebbe000 skrev 2016-11-02 02:26:45 följande:
    Som som sagt i en annan svars kommentar lite överviktig nu och har förlorat några centimeter på längden men ligger på ungefär 17-18 cm också i längd nu och 13 i omkrets. Börjat gymma för att återfå mina 21 jag mätt in på som mest innan vikt uppgången senaste året. har ofta ganska vilt samlag med min normalt byggda tjej ungefär 170 lång smal normal stor över höften och hon älskar när jag överraskar henne med en ca 20 cm lång och 17cm tjock kuk efter att vi vart ifrån varan ett tag. en mus klarar ju att töjas för o föda ett barn så tror inte en penis på så mycket som 20-25 cm i omkrets skulle vara för stor häller i teorin. så länge de finns tid o töja och mycket förspel.
    Alltså:
    1. Kvinnor genomgår en hormonförändring på 9 månader för att kunna föda ett barn.
    2. De allra flesta kvinnor spricker, får komplikationer osv av olika slag av att föda barn vaginalt.
    3. Tror du själv det är skönt att föda ett barn?

Seriöst , sluta med den jämförelsen. Så jävla osmaklig och ignorant.
  • Anonym (Liten)
    Anonym (?) skrev 2016-11-09 08:35:08 följande:
    8x8 i erektion?
    Ja tyvärr
  • Anonym (seb)
    Anonym (mogen?) skrev 2016-11-09 08:53:55 följande:
    Alltså:
    1. Kvinnor genomgår en hormonförändring på 9 månader för att kunna föda ett barn.
    2. De allra flesta kvinnor spricker, får komplikationer osv av olika slag av att föda barn vaginalt.
    3. Tror du själv det är skönt att föda ett barn?

Seriöst , sluta med den jämförelsen. Så jävla osmaklig och ignorant.
    Ser inte varför ni känner att ni måste kommentera på detta sett? de är ju precis som tjejer som inte är nöjda med brösten. dom åker till kliniken och boom inga problem o gå upp 2 cup storlekar  och det gäller samma med de mesta idag. man kan gå in o fixa i princip hela kroppen. läppar rumpa fetma silikon muskler väldigt lite man inte kan göra. så va är så konstigt med att vilja prova en penis förstoring? och att haka upp sig på mina dröm mått ser jag häller inte anledning till? spelar ingen roll som sagt va hur stor den för från början en ökning är alltid en ökning i mina ögon. och sen får jag be om ursäkt om jämförelsen med töjning vid att man föder barn om det tog så illa på er. och sen är de ju så alla gillar olika och bara för att en större inte är något för just dig så kanske de finns andra som uppskattar o söker just detta o de kanske är den gruppen människor jag söker mig till vid samlag? så tycker inte de är en viktig punkt utan åter igen söker jag lite mer positiv feedback och tips o råd om hur o var man eventuellt skulle kunna göra någon storleks förändring. mvh 
  • Anonym (Liten)

Ingen som gjort en operation som kan berätta om resultatet

Svar på tråden förstora penis genom opperation