• Discolight

Pulla

Jag är en 22 årig tjej och har aldrig tyckt det varit skönt att stoppa in ett finger eller två (i fittan), har heller aldrig varit med någon kille som verkligen tagit sig tid att göra det skönt för mig på det sättet (är singel nu). Så jag behöver lite tips från er tjejer som pullar eller killar som pullar tjejer! Det ser ju så skönt ut... Hur gör ni?

• Svar på tråden Pulla
  • MaryM

Det som många tjejer gillar är att få klitoris smekt. Be killen smeka där och sätt hans fingrar rätt och visa med ljud vad som funkar för dig. Att hålla på och pumpa med fingrar in och ut tycker inte jag heller är skönt.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Klittan)

Varför tycker du att det ser skönt ut? För att tjejerna stökar och "oh my God-ar" på porrfilmer när de blir pullade? Jag tycker att det kan vara skönt i bland men helst föredrar jag smeknamn och gnuggningar runt omkring och på klitoris och sen penetrering av kuk eller kanske dildo. Men smaken är ju olika

• Anonym (Klittan)

Autocorrect!

Menade såklart att tjejer stönar, inte stökar, på porrfilmer ; -)

• Anonym (Tjej)

Jag själv tycker inte det är speciellt skönt att bli pullad. Mycket trevligare med stimulering över klitoris.

• Gaskarl

Jag blir bara nyfiken.. Vad är det som inte är skönt med att bli pullad? Är det för att killen river er med naglar, statisk rörelse? .. Är det bättre att bli slickad samtidigt?

• MrFlex

Har du testat att få eller själv massera din g-punkt? Vissa kvinnor tycker det är skönt och det är i stort sätt den enda typen av "pullning" jag gör. Oftast i kombination med klitorisstimulans.

Sedan finns det ju kvinnor som tycker om att känna något i fittan under tex oralsex. Då behöver man ju inte frenetiskt jucka med fingrarna in och ut utan mer bara vara där.

• MaryM
    MrFlex skrev 2016-11-01 10:58:13 följande:

Har du testat att få eller själv massera din g-punkt? Vissa kvinnor tycker det är skönt och det är i stort sätt den enda typen av "pullning" jag gör. Oftast i kombination med klitorisstimulans.

Sedan finns det ju kvinnor som tycker om att känna något i fittan under tex oralsex. Då behöver man ju inte frenetiskt jucka med fingrarna in och ut utan mer bara vara där.

Exakt så ja. Men jag tänkte att detta var överkurs för TS oerfarna partners som tror att tjejer gillar ett frenetiskt juckande ut och in.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 11:03:49 följande:

Exakt så ja. Men jag tänkte att detta var överkurs för TS oerfarna partners som tror att tjejer gillar ett frenetiskt juckande ut och in.

Det är alltså tokjuckandet ni inte gillar? För övrigt så har du ett nick som av ngn anledning väcker nyfikenhet..
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-01 11:14:41 följande:

Det är alltså tokjuckandet ni inte gillar? För övrigt så har du ett nick som av ngn anledning väcker nyfikenhet..

Alltså det ger ingenting att bara jucka in och ut som en galning. Inte när man knullar heller..det är friktionen mot klittan som är skön. Så funkar i alla fall jag.

Ditt nick är lite konstigt ärligt talat..som att du går igång på gaser..
  • Linnea1994

Men TS har du aldrig utforskat din kropp och provat att onanera på olika sätt?
    Massera klitoris eller köp ännu hellre en vbrator! Eller har du provat olika sexleksaker? Finns mycket nice för oss!

Svar på tråden Pulla