• Discolight

Pulla

Jag är en 22 årig tjej och har aldrig tyckt det varit skönt att stoppa in ett finger eller två (i fittan), har heller aldrig varit med någon kille som verkligen tagit sig tid att göra det skönt för mig på det sättet (är singel nu). Så jag behöver lite tips från er tjejer som pullar eller killar som pullar tjejer! Det ser ju så skönt ut... Hur gör ni?

• Svar på tråden Pulla
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 12:23:28 följande:

Alltså det ger ingenting att bara jucka in och ut som en galning. Inte när man knullar heller..det är friktionen mot klittan som är skön. Så funkar i alla fall jag.

Ditt nick är lite konstigt ärligt talat..som att du går igång på gaser..

Vilken normalbegåvad går igång på gaser?
  • Queen89

Endast pullning är inte så skönt, men kan vara i samband (som alla tidigare sagt) med klitorisstimulans. Börja med det och efter ett tag (brukar iallafall jag) känna ett "behov" av att få något i mig, dock näste jag bli mycket upphetsad innan

• Aikido
    Gaskarl skrev 2016-11-01 14:18:05 följande:
    Lustgas kan vara roligt.
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-01 14:18:05 följande:

Ha ha bra men varför heter du det då? :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 15:17:02 följande:

Ha ha bra men varför heter du det då? :)

Tyckte om att gasa en gång i tiden..
  • Anonym (Twiggs)

Jag brukade tycka det var det mest meningslösa som finns.....tills jag mötte den här fantastiska mannen. Fontänorgasm på fontänorgasm.... nu längtar jag efter hans fingrar så jag kan bli tokig!

• Liza86

Vet du (ts) inte själv hur du ska göra det skönt för dig, blir det heller inte så lätt för andra att ta reda på det. Börja med att själv lära dig vad du gillar så du kan veta vad du är ute efter.

• Anonym (MyNona)
    Det beror på hur man blir pullad?
    Blev brutalpullad av ett ex, 3-4 fingrar, sjukt skönt. Han var inne på bdsm så det var extremt hårdhänt, som jag vill ha det. 
    Han var även en gud på oralsex (när han ville), då det var hans favoritsyssla.  

Annars skulle jag rekommendera Yoni- massage ; finns mer lr mindre instruktionsfilmer på X-hamster. 
    Hade gärna gått en kurs i det....Både som mottagare och givare, hehehehehe
  • Gaskarl
    Anonym (MyNona) skrev 2016-11-02 01:44:56 följande:

Det beror på hur man blir pullad?Blev brutalpullad av ett ex, 3-4 fingrar, sjukt skönt. Han var inne på bdsm så det var extremt hårdhänt, som jag vill ha det. Han var även en gud på oralsex (när han ville), då det var hans favoritsyssla.  Annars skulle jag rekommendera Yoni- massage ; finns mer lr mindre instruktionsfilmer på X-hamster. Hade gärna gått en kurs i det....Både som mottagare och givare, hehehehehe

Dom filmerna kikar jag ofta på, ge vanlig massage tycker jag är hett, yoni är nästa att ge..
  • mipe6969
    MaryM skrev 2016-11-01 09:31:15 följande:

Det som många tjejer gillar är att få klitoris smekt. Be killen smeka där och sätt hans fingrar rätt och visa med ljud vad som funkar för dig. Att hålla på och pumpa med fingrar in och ut tycker inte jag heller är skönt.

Om man för in två fingrar bara för att du skall ha något i fittan och vara lite vidgad, men inte pumpar som en tok med fingrarna, hur är det då? En hel del verkar gilla det...
  • MaryM
    mipe6969 skrev 2016-11-02 16:44:47 följande:

Om man för in två fingrar bara för att du skall ha något i fittan och vara lite vidgad, men inte pumpar som en tok med fingrarna, hur är det då? En hel del verkar gilla det...

Oh yes det gillar vi :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-02 16:47:08 följande:

Sa hon nöjt..
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-02 18:32:29 följande:

Sa hon nöjt..

Japp.

Alltså förlåt..men du får byta nick :)

Kan du inte heta snabba killen eller nåt istället? Ha ha
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-02 18:49:42 följande:

Japp.

Alltså förlåt..men du får byta nick :)

Kan du inte heta snabba killen eller nåt istället? Ha ha

Dissad pga ett nick. . . Hahaha
  • Anonym (tjej30ish)

När jag var yngre så föredrog jag smek utanpå men senaste åren har jag blivit hooked på när det är bådeoch på samma gång.

Att enbart stelt in och ut är inte speciellt spännande och har aldrig varit. Tycker mig ha läst att i genomsnitt så kommer tjejer lättast av smek utanpå.

Mitt tips är att köpa 1-2 dildos och testa dig fram. Går man in på vilken sida som helst så går det att särskilja mot vilken typ av orgasm man vill ha. Du kan börja med de som är lite mindre diameter på till att börja med och köpa med ett glidmedel även om du bara vill smeka utanpå med dem. Föredrar att det glider lite. Det är ingen nackdel om dildosen/arna är vattentåliga. Jag tycker det är väldigt avslappnade att onanera i duschen, varmt och blött och man är avslappnad och redan naken. :P

Jag föredrar dock sex över onani om jag får välja, just för att jag tycker det är väldigt mycket skönare. Är i en relation och min pojkvän är bra på att göra det skönt för mig.

Lycka till. :)

• mipe6969
    MaryM skrev 2016-11-02 16:47:08 följande:
    Åhå misstänkte det. Nice, det är ju hett att känna fittan krama fingrarna ;)
  • Anonym (Morw)

Vad som får det att alltid "komma" för min sambo är när jag för långfinger och pekfinger in i slidan och samtidigt "kupar" handen över klitoris och venusberget, lillfinger och pekfinger på sidan om blygläpparna.

Sedan trycker/för jag fingrarna fram och åter med trycket upp ut mot min handflata.

Kanske blev krångligt beskrivet men jag vet att hon älskar det ????

• CatMan

En tjej jag träffade för länge sedan gillade att jag pullade henne med pek och långfinger i fittan och samtidigt lillfingret i rumpan. Lite jobbigt för handen men hon gick igång och fick nästan alltid orgasm. Jag slickade och pullade. Hur vanligt kan detta vara?

• Linnea1994
    Anonym (tjej30ish) skrev 2016-11-02 20:44:06 följande:

När jag var yngre så föredrog jag smek utanpå men senaste åren har jag blivit hooked på när det är bådeoch på samma gång.

Att enbart stelt in och ut är inte speciellt spännande och har aldrig varit. Tycker mig ha läst att i genomsnitt så kommer tjejer lättast av smek utanpå.

Mitt tips är att köpa 1-2 dildos och testa dig fram. Går man in på vilken sida som helst så går det att särskilja mot vilken typ av orgasm man vill ha. Du kan börja med de som är lite mindre diameter på till att börja med och köpa med ett glidmedel även om du bara vill smeka utanpå med dem. Föredrar att det glider lite. Det är ingen nackdel om dildosen/arna är vattentåliga. Jag tycker det är väldigt avslappnade att onanera i duschen, varmt och blött och man är avslappnad och redan naken. :P

Jag föredrar dock sex över onani om jag får välja, just för att jag tycker det är väldigt mycket skönare. Är i en relation och min pojkvän är bra på att göra det skönt för mig.

Lycka till. :)

Köp ännu hellre en rabbit! Stimulans både på ut och insida!
    Skulle inte kunna leva utan min rabbit!
Svar på tråden Pulla