• MaryM

Pulla

Det som många tjejer gillar är att få klitoris smekt. Be killen smeka där och sätt hans fingrar rätt och visa med ljud vad som funkar för dig. Att hålla på och pumpa med fingrar in och ut tycker inte jag heller är skönt.

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    MrFlex skrev 2016-11-01 10:58:13 följande:

Har du testat att få eller själv massera din g-punkt? Vissa kvinnor tycker det är skönt och det är i stort sätt den enda typen av "pullning" jag gör. Oftast i kombination med klitorisstimulans.

Sedan finns det ju kvinnor som tycker om att känna något i fittan under tex oralsex. Då behöver man ju inte frenetiskt jucka med fingrarna in och ut utan mer bara vara där.

Exakt så ja. Men jag tänkte att detta var överkurs för TS oerfarna partners som tror att tjejer gillar ett frenetiskt juckande ut och in.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-01 11:14:41 följande:

Det är alltså tokjuckandet ni inte gillar? För övrigt så har du ett nick som av ngn anledning väcker nyfikenhet..

Alltså det ger ingenting att bara jucka in och ut som en galning. Inte när man knullar heller..det är friktionen mot klittan som är skön. Så funkar i alla fall jag.

Ditt nick är lite konstigt ärligt talat..som att du går igång på gaser..
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-01 14:18:05 följande:

Vilken normalbegåvad går igång på gaser?

Ha ha bra men varför heter du det då? :)
  • MaryM
    mipe6969 skrev 2016-11-02 16:44:47 följande:

Om man för in två fingrar bara för att du skall ha något i fittan och vara lite vidgad, men inte pumpar som en tok med fingrarna, hur är det då? En hel del verkar gilla det...

Oh yes det gillar vi :)
  • MaryM
    Gaskarl skrev 2016-11-02 18:32:29 följande:

Sa hon nöjt..

Japp.

Alltså förlåt..men du får byta nick :)

Kan du inte heta snabba killen eller nåt istället? Ha ha
Svar på tråden Pulla