• Gaskarl

Pulla

Jag blir bara nyfiken.. Vad är det som inte är skönt med att bli pullad? Är det för att killen river er med naglar, statisk rörelse? .. Är det bättre att bli slickad samtidigt?

• Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 11:03:49 följande:

Exakt så ja. Men jag tänkte att detta var överkurs för TS oerfarna partners som tror att tjejer gillar ett frenetiskt juckande ut och in.

Det är alltså tokjuckandet ni inte gillar? För övrigt så har du ett nick som av ngn anledning väcker nyfikenhet..
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 12:23:28 följande:

Alltså det ger ingenting att bara jucka in och ut som en galning. Inte när man knullar heller..det är friktionen mot klittan som är skön. Så funkar i alla fall jag.

Ditt nick är lite konstigt ärligt talat..som att du går igång på gaser..

Vilken normalbegåvad går igång på gaser?
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-01 15:17:02 följande:

Ha ha bra men varför heter du det då? :)

Tyckte om att gasa en gång i tiden..
  • Gaskarl
    Anonym (MyNona) skrev 2016-11-02 01:44:56 följande:

Det beror på hur man blir pullad?Blev brutalpullad av ett ex, 3-4 fingrar, sjukt skönt. Han var inne på bdsm så det var extremt hårdhänt, som jag vill ha det. Han var även en gud på oralsex (när han ville), då det var hans favoritsyssla.  Annars skulle jag rekommendera Yoni- massage ; finns mer lr mindre instruktionsfilmer på X-hamster. Hade gärna gått en kurs i det....Både som mottagare och givare, hehehehehe

Dom filmerna kikar jag ofta på, ge vanlig massage tycker jag är hett, yoni är nästa att ge..
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-02 16:47:08 följande:

Oh yes det gillar vi :)

Sa hon nöjt..
  • Gaskarl
    MaryM skrev 2016-11-02 18:49:42 följande:

Japp.

Alltså förlåt..men du får byta nick :)

Kan du inte heta snabba killen eller nåt istället? Ha ha

Dissad pga ett nick. . . Hahaha
Svar på tråden Pulla