Pulla
Jag blir bara nyfiken.. Vad är det som inte är skönt med att bli pullad? Är det för att killen river er med naglar, statisk rörelse? .. Är det bättre att bli slickad samtidigt?
Jag blir bara nyfiken.. Vad är det som inte är skönt med att bli pullad? Är det för att killen river er med naglar, statisk rörelse? .. Är det bättre att bli slickad samtidigt?
Exakt så ja. Men jag tänkte att detta var överkurs för TS oerfarna partners som tror att tjejer gillar ett frenetiskt juckande ut och in.
Alltså det ger ingenting att bara jucka in och ut som en galning. Inte när man knullar heller..det är friktionen mot klittan som är skön. Så funkar i alla fall jag.
Ditt nick är lite konstigt ärligt talat..som att du går igång på gaser..
Ha ha bra men varför heter du det då? :)
Det beror på hur man blir pullad?Blev brutalpullad av ett ex, 3-4 fingrar, sjukt skönt. Han var inne på bdsm så det var extremt hårdhänt, som jag vill ha det. Han var även en gud på oralsex (när han ville), då det var hans favoritsyssla. Annars skulle jag rekommendera Yoni- massage ; finns mer lr mindre instruktionsfilmer på X-hamster. Hade gärna gått en kurs i det....Både som mottagare och givare, hehehehehe
Oh yes det gillar vi :)
Japp.
Alltså förlåt..men du får byta nick :)
Kan du inte heta snabba killen eller nåt istället? Ha ha