Inlägg från: Linnea1994 |Visa alla inlägg
  • Linnea1994

Pulla

Men TS har du aldrig utforskat din kropp och provat att onanera på olika sätt?
    Massera klitoris eller köp ännu hellre en vbrator! Eller har du provat olika sexleksaker? Finns mycket nice för oss!

• Linnea1994
    Anonym (tjej30ish) skrev 2016-11-02 20:44:06 följande:

När jag var yngre så föredrog jag smek utanpå men senaste åren har jag blivit hooked på när det är bådeoch på samma gång.

Att enbart stelt in och ut är inte speciellt spännande och har aldrig varit. Tycker mig ha läst att i genomsnitt så kommer tjejer lättast av smek utanpå.

Mitt tips är att köpa 1-2 dildos och testa dig fram. Går man in på vilken sida som helst så går det att särskilja mot vilken typ av orgasm man vill ha. Du kan börja med de som är lite mindre diameter på till att börja med och köpa med ett glidmedel även om du bara vill smeka utanpå med dem. Föredrar att det glider lite. Det är ingen nackdel om dildosen/arna är vattentåliga. Jag tycker det är väldigt avslappnade att onanera i duschen, varmt och blött och man är avslappnad och redan naken. :P

Jag föredrar dock sex över onani om jag får välja, just för att jag tycker det är väldigt mycket skönare. Är i en relation och min pojkvän är bra på att göra det skönt för mig.

Lycka till. :)

Köp ännu hellre en rabbit! Stimulans både på ut och insida!
    Skulle inte kunna leva utan min rabbit!
Svar på tråden Pulla