• grisekno

Fler som ska/håller på att bygga hus? Vore kul att prata!

Hej!
    Vi har köpt tomt och ligger precis i startgroparna för att välja och börja bygga hus! Fler som ska/håller på att bygga?? Ska vi följas åt under den spännande tiden?

Just nu lutar vi åt Myresjöhus...

• Svar på tråden Fler som ska/håller på att bygga hus? Vore kul att prata!
  • grisekno

I mitt bildgalleri kan man nu se fasadbilder på Aria3. Vårt hus kommer att vara grått med vita knutar o svart tak!

• Blixten

snorsk, nä det är inte standard. Vi fick nyss veta att den grå färgen vi ville ha har utgått och den ny katalogen har inte kommit och vi vet inte om den hinner komma innan vi måste bestämma oss heller Vårt kök kommer att kosta ca 30 000 extra jämfört med standard (inkl spottar, inredning i lådor osv).

• pruppa

hur ska man kunna bestämma sig villket hus man ska ha, i ett års tid har vi vart helt säkra på hjältevadshus björken, men helt plötsligt så finns det 5 olika hus nu som vi inte kan bestämma oss för... om 2 månader köper vi tomten dax att bestämma sig...
    (i-lands problem)

• MiaFia80

Någon som har tips på snygga o "billiga" badrums inredningar? Vi har tittat lite på HAFA o hittat för ca 9000sek. Men inte bestämt oss ännu...
    Jag har förresten lagt in bildrt i mitt galleri på hur vårt Myresjöhus Melodi kommer se ut.

• lilaki

Vi letar tomt som bäst, men har i princip bestämt oss för vilket hus vi vill ha: Staffansgården från Hjältevadshus. Så spännande och framför allt mycket att ta ställning till vad beträffar inredning, golv, kök etc..

• Blixten

MiaFia80, vilken HAFA inredning har ni kollat på? Vi kommer troligen också att välja HAFA eftersom Ballingslöv ju inte är billigt direkt (som vi annars kunde välja genom husföretaget).

• snorsk

Hallå hallå! Idag har vi skrivit på för LB-hus! Känner mig oerhört upprymd och lite lagom vettskrämd... Nu börjar det på riktigt!

• Blixten

snorsk, kul! Vilket LB hus har ni valt? Var var det ni skulle bygga? *minne som en guldfisk*

Svar på tråden Fler som ska/håller på att bygga hus? Vore kul att prata!