Vad ska jag göra med hen när hen bara bråkar med henom?
Jag tror det är en helt annan poäng du försöker göra. Klent försök.
Jag tror det är en helt annan poäng du försöker göra. Klent försök.
Jag tyckte det var rätt OK som exempel, för texten blir ju banne mig helt oläslig!
Tycker också det var ett klent försök till "hen"-kritik. Man skriver ju inte hon & hon om och om igen i en text när man pratar om två olika kvinnor till exempel. Vill man inte använda sig av namnen kan man ju kalla personerna x & y så blir storyn tydlig.
Jag har två vänner som inte gillar varandra. Tvärtom så hatar de nog varandra tror jag.
När jag träffar den ena så vill han eller hon att jag ska sluta umgås med henne eller honom och när jag umgås med henne eller honom så vill han eller hon att jag ska sluta umgås med han eller hon!
Jag gillar ju båda!
Han eller hon och han eller hon är olika men jag gillar som sagt båda.
Sist var han eller hon och jag ute och fikade och så kom han eller hon in på fiket. Det var inget som var bestämt. Då tog han eller hon också en fika och sen började han eller hon bråka med henne eller honom om grädden i kaffet för han eller hon tycker att han eller hon är tjock. Han eller hon är inte tjock men han eller hon är mager och därför vill han eller hon ha grädde. Är det så konstigt?
Hur hantera man sånt? Jag vill umgås med båda men inte samtidigt.
Så allt man skrev fram till hiitepordet lanserades var knasigt då????
Så allt man skrev fram till hiitepordet lanserades var knasigt då????