Anmäld till soc
Efter att ha läst alla dina inlägg TS låter det som att ni har Mycket bekymmer med ganska många fysiska och psykiska bitar, så hjälper från soc känns som något ni kan gynnad av.
Efter att ha läst alla dina inlägg TS låter det som att ni har Mycket bekymmer med ganska många fysiska och psykiska bitar, så hjälper från soc känns som något ni kan gynnad av.
Du har smärta, foglossning, hf (fast ändå inte), svimmar, gråter, skriker, gad, sad, fel på hormoner, kommer att bli skadad för livet eller dö (fast kanske inte), barnet har svårt att uttrycka sig verbalt, äter dåligt, skriker och gråter efter mamma, du är förvirrad, det nya barnet kanske får kolik-kanske inte, vill du att jag fortsätter?
Vem märker breven c/o?
Och om man råkar öppna någons post tar man ju inte ut ett uppenbart känsligt brev ur kuvertet och sätter det på dörren!
Inga vidare grannar ni har.
Kan du snälla berätta varför och vad vi hade kunnat göra och vad soc kan göra för oss nu?
Vill verkligen veta!
Vad får flera av er att tro att barnet har autism? Hur tänker ni?
Haha wtf!?
Vadå för hjälp exakt? Vi har inga problem!
Är väl fan inte mitt fel att min mamma är narcissist och min syster Aspergare och dom ljuger som fan så fort någon inte gör exakt som dom vill..
Och vilket motstånd? Vi har samarbetat och berättat allt och SOC la ner det för det finns inget problem, exakt vad ska vi göra då?