• Anonym (Magnus)

Facebook fråga hjälp!

Jag har iPhone 4 o når jag loggar in på fb (jag har ej appen) så kan jag inte kolla mina meddelande för de står "skaffa messenger o se dina meddelanden" men jag vill inte de, måste man ha massa extra appar? Är ändå sällan inne på fb.. hjälp?

• Svar på tråden Facebook fråga hjälp!
  • Frontline

Massa extra appar behövs inte det är bara 1 och varför vill du inte ha den för om du nu får meddelanden där?

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Magnus)

Men jag behövde den inte innan? Känns bara onödigt o tar minne? Går de inte utan eller är de en ny uppdatering?

• Holma

Den måste du ha nu för tiden . Den tar inte mycket minne

• Anonym (Magnus)

Men hur gör man om man loggar in på sin gamla messenger o så samtigit har man en ny fb? Blir de inte bökigt med två olika konton o en messenger?

• Carambolan

Det är inte tillåtet att ha fler än ett konto, så de bryr sig nog inte om att det är krångligt.

• Anonym (L)
    Anonym (Magnus) skrev 2016-11-04 18:50:23 följande:

Men hur gör man om man loggar in på sin gamla messenger o så samtigit har man en ny fb? Blir de inte bökigt med två olika konton o en messenger?

Enligt FB regler är det inte tillåtet med flera FB konton!

Appen messenger tar inte alls upp mycket minnesplats.
  • Anonym (Magnus)

Vadå inte tillåtet med flera konton? Med ens riktiga namn som ex två konton på mig som Magnus eller menar ni om man har ett eget o ett med ens djur? Eller menar ni de sistnämnda man kan inte skifta mellan två konton på messenger på sin mobil ex sitt eget o ens djur? Ja jag har konto på min hund :p

• Anonym (sandra)

varför ska du ha två olika konton för?

• Anonym (Magnus)

Nej jag har mitt eget konto o ett gammalt kontor till ett husdjur jag hade innan som jag brukar gå in på mitt ex sida.. men hör inte till frågan, utan måste man verkligen ha messenger för att kolla meddelanden? Va inte så för ca ett halvår sen

• Anonym (sandra)

Ja, på telefonen tror jag det är så..

Svar på tråden Facebook fråga hjälp!