BIM 17-24 november?
Hoppar in här jag också :) BIM 23/11, ÄL-test visade blinkande gubbe, med CB- dubbla hormonindikator . Lycka till alla
Hoppar in här jag också :) BIM 23/11, ÄL-test visade blinkande gubbe, med CB- dubbla hormonindikator . Lycka till alla
Första barnet och första försöket än så länge, är sjukt otålig.. Måste lära mig att koppla av lite också.
Hoppar in här! Har BIM 23/11 :) detta blir andra försöket.. har ägglossning nu på onsdag enl app.
Provar CB ÄL-test denna månad men har ännu inte fått någon glad gubbe.. Har testat en gång om dagen i morgonurin. Någon som har erfarenhet och vet hur ofta man borde testa och vilken tid på dagen som ger bäst resultat? :)
Hahahaha =)
Ja den här eviga längtan efter plusset, man har ju som sagt bestämt sig att man vill ha en liten bebis. Så väntan på ÄL och och BIM är olidlig.
Blinkande gubbe idag också. Undrar lite hur ni tänker, har läst att man ska gosa sig varannan dag dag för att öka mängden spermier. Andra kör på varje dag under fertila dagar. Tips? :)
ÄL+1, Är sjukt rastlös och nervös. Min sambo ringer nog snart psyk för tvångsintagning.. Har redan köpt två gravidtröjor på tradera.. Lagen om attraktion pratar dem om.. Då är det positivt att agera som om man är gravid fast man inte vet.. Hahaha känner mig sjukt knäpp, har inte haft mens på 9 år.. Tog ut min hormonspiral 23/10. Alla dessa ÄL-hormoner gör mig knasig och lipig.. Hur mår ni?