• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • AlexSthlm

Hej!

Jag tänkte precis att det skulle vara kul med en sån här mindre tråd! :)

Jag har bim 17/11, det är första försöket med första barnet.

Har ni barn sen innan?

• KCEG

Jag som precis skulle skapa en tråd för oss som har BIM i slutet av november! =) 
    Bim för oss är den 22/11 och vi är inne på vårt 2:a försök efter MA i Augusti. 
    Hoppas det blir många fina starka plus nu! 

• ostbollan

Hoppar in här jag också :) BIM 23/11, ÄL-test visade blinkande gubbe, med CB- dubbla hormonindikator . Lycka till alla 

• mariama

Åh vad kul att ni nappade! Roligt att följa varann i mindre grupp med. Hoppas verkligen på plus för oss nu :)

Jag har ett barn sen innan (1 år 8 mån). Blev gravid i juli också på första försöket men det blev ett MA i slutet av augusti. Så tredje försöket nu sen dess att bli gravid! Hoppas SÅ att det tar sig, det tär på en att vänta även om det inte ens har gått särskilt lång tid tycker jag. Jag hade äl igår eller ev idag så vi jobbar på så att säga :') Heja oss alla nu!! :)

• ostbollan

Första barnet och första försöket än så länge, är sjukt otålig.. Måste lära mig att koppla av lite också.

• Persson123

Hoppar in här! Har BIM 23/11 :) detta blir andra försöket.. har ägglossning nu på onsdag enl app.

Provar CB ÄL-test denna månad men har ännu inte fått någon glad gubbe.. Har testat en gång om dagen i morgonurin. Någon som har erfarenhet och vet hur ofta man borde testa och vilken tid på dagen som ger bäst resultat? :)

• ostbollan
    Persson123 skrev 2016-11-07 10:50:21 följande:

Hoppar in här! Har BIM 23/11 :) detta blir andra försöket.. har ägglossning nu på onsdag enl app.

Provar CB ÄL-test denna månad men har ännu inte fått någon glad gubbe.. Har testat en gång om dagen i morgonurin. Någon som har erfarenhet och vet hur ofta man borde testa och vilken tid på dagen som ger bäst resultat? :)

Hej, kör själv med samma ÄL-test. Har haft tom cirkel i 2 dagar och idag fick jag en blinkande gubbe förväntad ÄL 8-9/11. Ta testet på morgonen en gång om dagen. :) lycka till.
  • AlexSthlm
    Persson123 skrev 2016-11-07 10:50:21 följande:

Jag har använt samma test, inte den med blinkande gubbe utan den som bara visar två dagar. Jag testade både morgon och kväll eftersom vi försöker få barn genom insemination i Danmark. Jag tror de brukar säga att det egentligen inte spelar någon roll vilken tid på dygnet man testar så länge man inte har kissat på minst fyra timmar innan och testar ungefär samma tid varje dag. Lycka till! :)
  • mariama
    ostbollan skrev 2016-11-07 10:40:29 följande:

Första barnet och första försöket än så länge, är sjukt otålig.. Måste lära mig att koppla av lite också.

Jag kan inte heller koppla av! När man väl har bestämt sig vill man ha plusset NU liksom, haha.
  • KCEG

Hahahaha =) 
    Ja den här eviga längtan efter plusset, man har ju som sagt bestämt sig att man vill ha en liten bebis. Så väntan på ÄL och och BIM är olidlig. 

Svar på tråden BIM 17-24 november?