• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • KCEG
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-17 09:03:22 följande:

Enligt min app och statistik för de 3 sista menstrautionerna så förväntas min mens idag och på en 6 månaders period så imorgon.

Är dock livrädd för att testa... 10 försök med 3:e barnet sätter sina spår. Avskyr besvikelsen!

Känner igen precis hur du mår och känner. Vi försöker också med en trea, men blir otroligt besviken över att inte lyckas. Besvikelsen över minus på stickan och vänta på mens är helt galen. 
    Lycka till och hoppas du plussar!
  • Anonym (Bim 18:e)
    KCEG skrev 2016-11-17 13:10:56 följande:

Känner igen precis hur du mår och känner. Vi försöker också med en trea, men blir otroligt besviken över att inte lyckas. Besvikelsen över minus på stickan och vänta på mens är helt galen. 

Lycka till och hoppas du plussar!

Tack och detsamma!

När väntar du mens? Och vilket försök?
  • mosterJenny

Tempen är fortf på sin nya höga nivå och idag strax innan lunchtid kom det en enorm metallsmak i munnen. Det har jag bara läst mig till tidigare men aldrig trott på - jo tack här var den haha. Smakar blod i hela munnen. Nu börjar pusselbitarna bli fler o fler och spänningen stiger inför testning på tisdag. Idag är jag på BIM -3/4 och magen är lite orolig, kramper typ.

• KCEG
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-17 13:23:58 följande:
    Tack och detsamma!

Jag ska ha mens på tisdag 22/11 och det är visserligen inte mer än vårt andra försök men känns som vi försökt sen februari.. vi blev gravida men jag fick tyvärr inte behålla den graviditeten då. Vi förlorade den i vecka 16 men fick veta det i vecka 20 på RUL. 
    Så väntan och processen känns lång och plågsam för det också, det enda positiva är väl att vi lyckades bli gravida. 
    mosterJenny skrev 2016-11-17 14:23:58 följande:

Tempen är fortf på sin nya höga nivå och idag strax innan lunchtid kom det en enorm metallsmak i munnen. Det har jag bara läst mig till tidigare men aldrig trott på - jo tack här var den haha. Smakar blod i hela munnen. Nu börjar pusselbitarna bli fler o fler och spänningen stiger inför testning på tisdag. Idag är jag på BIM -3/4 och magen är lite orolig, kramper typ.

Håller alla tummar!
  • KCEG
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-17 13:23:58 följande:
    Tack och detsamma!

Vilket försök är ni på?
    KCEG skrev 2016-11-17 14:37:21 följande:

Jag ska ha mens på tisdag 22/11 och det är visserligen inte mer än vårt andra försök men känns som vi försökt sen februari.. vi blev gravida men jag fick tyvärr inte behålla den graviditeten då. Vi förlorade den i vecka 16 men fick veta det i vecka 20 på RUL. 

Så väntan och processen känns lång och plågsam för det också, det enda positiva är väl att vi lyckades bli gravida. 

Beklagar!

Håller tummarna för ett plus och en bebis i juli/aug!
    KCEG skrev 2016-11-17 14:39:29 följande:

Vilket försök är ni på?

Försök 10!
  • KCEG
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-17 16:19:44 följande:
    Försök 10!
    Håller tummarna för att det är din tur nu =)
  • Malimari

Idag plussade jag mycket svagt på BIM -3 eller -2 (kunde inte hålla mig) Känns galet att det växer en nummer tre därinne <3 Lycka till ni som väntar och grattis till alla som plussat!

Svar på tråden BIM 17-24 november?