• mariama

BIM 17-24 november?

Hej! Är det någon mer som har BIM någon gång mellan 17 och 24 november? Kul att följas åt tills dess, själv har jag BIM runt 20 november. Vi kan väl skriva här och peppa varann? 

Vet att det finns BIM november-tråd men det vore kul att skapa lite sammanhållning i en mindregrupp där vi har BIM inom ganska liknande dagar :) Hör av er! :)

• Svar på tråden BIM 17-24 november?
  • marretiin
    Sally8585 skrev 2016-11-16 06:32:44 följande:

Åh gud !! Vad bra! Då hoppas vi din håller sig borta och ger dig ett plus istället:D ingen mens här än. Men känns som om den är på väg :(

Känns ändå som att den är på gång liksom o tänker varje gång jag går på toaletten att nu kommer den säkert men inte då än iaf. Är du född -85 som mig?
  • Sally8585
    marretiin skrev 2016-11-16 08:30:56 följande:

Känns ändå som att den är på gång liksom o tänker varje gång jag går på toaletten att nu kommer den säkert men inte då än iaf. Är du född -85 som mig?

Ja idag fick jag verkligen de här mens känningarna. Så den kommer nog idag. Men kanske det blir en bra julklapp för oss ist ;) japp. Jag är född 85. Så snart kan man se sig som gammal och ofertil, haha!!! Skrämmande tanke :P
  • Anonym (Bim 18:e)

Ingen mens i sikte än så länge!

Har inte testat mig heller, fick dock för mig att känna på livmodertappen idag. Har aldrig gjort.

Den var väldigt hård och vad jag tror sluten..

någon som vet något om just det? Dom som har barn sen innan och kollat sånt?

• Anonym (Tredje gången gillt)
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-16 08:54:06 följande:

Ingen mens i sikte än så länge!

Har inte testat mig heller, fick dock för mig att känna på livmodertappen idag. Har aldrig gjort.

Den var väldigt hård och vad jag tror sluten..

någon som vet något om just det? Dom som har barn sen innan och kollat sånt?

Jag har märkt att tappen kan bra mjuk till dagen mensen kommer då blir den som en tom ballong typ...
  • Anonym (Bim 18:e)
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2016-11-16 09:23:54 följande:

Jag har märkt att tappen kan bra mjuk till dagen mensen kommer då blir den som en tom ballong typ...

Ursäkta trögheten, men förstod inte riktigt ????
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2016-11-16 07:58:28 följande:

Testa känns på tappen den kommer kännas tom som en ballong om det är mens

Ingen mens fanns, testade känns och hade svårt att få någon grepp om hur den var idag. I förrgår va den mjuk och hårdare inuti, igår hård och idag verkar den va högre upp för kunde inte avgöra det.. fick (ursäkta!!) Vita flytningar på fingret iallafall,.

Molande verk hela tiden nu och den här "tyngd" känslan längst ner i magen.
  • marretiin
    Sally8585 skrev 2016-11-16 08:39:27 följande:

Ja idag fick jag verkligen de här mens känningarna. Så den kommer nog idag. Men kanske det blir en bra julklapp för oss ist ;) japp. Jag är född 85. Så snart kan man se sig som gammal och ofertil, haha!!! Skrämmande tanke :P

Ja kanske det :-P

Haha ja nu är man 31 o nojjar redan över fertiliteten. Jag har en son som är 11 så det är ju ett tag senan var gravid
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-16 09:34:19 följande:

Ingen mens fanns, testade känns och hade svårt att få någon grepp om hur den var idag. I förrgår va den mjuk och hårdare inuti, igår hård och idag verkar den va högre upp för kunde inte avgöra det.. fick (ursäkta!!) Vita flytningar på fingret iallafall,.

Molande verk hela tiden nu och den här "tyngd" känslan längst ner i magen.

Min gick upp dagen innan mens förra månaden men denna månaden stannade den kvar och har fått + på skickor så är gravid. Min livmodertapp är medel mjuk och långt ner.

MEN ALLA KAN HA OLIKA
  • Anonym (Emma)
    Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2016-11-16 09:43:01 följande:

Min gick upp dagen innan mens förra månaden men denna månaden stannade den kvar och har fått + på skickor så är gravid. Min livmodertapp är medel mjuk och långt ner.

MEN ALLA KAN HA OLIKA

Grattis till ditt plus!

jag kände efter igen, den kanske är lite svullen, men känner inte de där "hålet" längre, inte lika mkt åtminstone och så mår jag väldigt illa idag, kan bero på massa andra saker också såklart :)
    Anonym (Bim 18:e) skrev 2016-11-16 09:25:17 följande:

Ursäkta trögheten, men förstod inte riktigt ????

Sorry menar att tappen kan bli mjuk dagen man ska få mens alltså vara hård till attförsta mens droppen kommer
Svar på tråden BIM 17-24 november?