• JCW81

ivf 2017

Hej!

Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram

• Svar på tråden ivf 2017
  • Nube
    Nykär15 skrev 2017-02-09 12:31:39 följande:

Mitt låg på 4,9 och sist på 4,0 så måste ner mycket mer....

Ditt låg ju närmare två och det kan hända jag får börja då med om allt verkar ok, men inte när det ligger på 4.

Okej jag förstår. Hoppas värdet har gått ner nu och att du kan börja snart! Det är verkligen så mycket som ska funka!
  • Nube
    2017Sthlm skrev 2017-02-09 19:44:49 följande:

Har ni fått tid för första besök eller bara besked om godkänd remiss?

Ja, vi hade första besök i december och i januari började jag med behandlingen. Så det gick ganska fort efter att remissen var godkänd. Har du hört nåt mer om er remiss?
  • Nykär15
    Nube skrev 2017-02-09 22:22:39 följande:
    Okej jag förstår. Hoppas värdet har gått ner nu och att du kan börja snart! Det är verkligen så mycket som ska funka!
    Ja inte ska det vara lätt...
  • Cindy22

Fler som fått mensen under ruvningen, innan testdagen?

Var mensen som vanligt då?

Jag blöder värre än nånsin!! Största ob och tjock nattbinda men blöder igenom dessa efter bara en timme.....

Tänkte om det kanske berodde på IVF behandlingen att man blöder extra?

• Nykär15

14/3 ska vi på vårt första konsultationsmöte på kliniken för IVF, de tar över vår utredning så planen är uppstart redan i april. Känns sååå bra att äntligen ha en plan på att få mer hjälp då detta inte verkar funka för oss på egen hand med stimulering...

• Cfmilla
    Nykär15 skrev 2017-02-10 14:42:16 följande:

14/3 ska vi på vårt första konsultationsmöte på kliniken för IVF, de tar över vår utredning så planen är uppstart redan i april. Känns sååå bra att äntligen ha en plan på att få mer hjälp då detta inte verkar funka för oss på egen hand med stimulering...

Härligt!!! Lycka till :)
  • Life02
    Cindy22 skrev 2017-02-10 08:44:50 följande:

Fler som fått mensen under ruvningen, innan testdagen?

Var mensen som vanligt då?

Jag blöder värre än nånsin!! Största ob och tjock nattbinda men blöder igenom dessa efter bara en timme.....

Tänkte om det kanske berodde på IVF behandlingen att man blöder extra?

Jag fick redan på Ruvardag 6. Mer rikligt än vanligt!
  • Jessa01
    Annabola skrev 2017-02-09 20:31:27 följande:
    Nej men är det olika storlekar?? Tjock nål?? Jag ryser av bara tanken... tar du dem själv, på dig själv?? Hua!!
    Haha så dum jag känner mig. Monstersprutan kändes ju inget...  *skäms lite*

Du kommer klara detta galant :)
  • Annabola
    Jessa01 skrev 2017-02-10 20:59:28 följande:
    Haha så dum jag känner mig. Monstersprutan kändes ju inget...  *skäms lite*

Du kommer klara detta galant :)
    Hahaha, vad skönt!!
    Kämpa på!
  • 2017Sthlm
    Nube skrev 2017-02-09 22:24:41 följande:

Ja, vi hade första besök i december och i januari började jag med behandlingen. Så det gick ganska fort efter att remissen var godkänd. Har du hört nåt mer om er remiss?

Har fått veta att den är godkänt och att vi eventuell blir kallade i april/maj
Svar på tråden ivf 2017