ivf 2017
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Hej!
Är det ngn mer som tror sig påbörja ivf i början av 2017 och som vill följas åt? Vi ska ha ett möte med vår ivf-klinik i början av dec och sen lutar det åt ivf... Kram
Mitt låg på 4,9 och sist på 4,0 så måste ner mycket mer....
Ditt låg ju närmare två och det kan hända jag får börja då med om allt verkar ok, men inte när det ligger på 4.
Har ni fått tid för första besök eller bara besked om godkänd remiss?
Fler som fått mensen under ruvningen, innan testdagen?
Var mensen som vanligt då?
Jag blöder värre än nånsin!! Största ob och tjock nattbinda men blöder igenom dessa efter bara en timme.....
Tänkte om det kanske berodde på IVF behandlingen att man blöder extra?
14/3 ska vi på vårt första konsultationsmöte på kliniken för IVF, de tar över vår utredning så planen är uppstart redan i april. Känns sååå bra att äntligen ha en plan på att få mer hjälp då detta inte verkar funka för oss på egen hand med stimulering...
14/3 ska vi på vårt första konsultationsmöte på kliniken för IVF, de tar över vår utredning så planen är uppstart redan i april. Känns sååå bra att äntligen ha en plan på att få mer hjälp då detta inte verkar funka för oss på egen hand med stimulering...
Fler som fått mensen under ruvningen, innan testdagen?
Var mensen som vanligt då?
Jag blöder värre än nånsin!! Största ob och tjock nattbinda men blöder igenom dessa efter bara en timme.....
Tänkte om det kanske berodde på IVF behandlingen att man blöder extra?
Ja, vi hade första besök i december och i januari började jag med behandlingen. Så det gick ganska fort efter att remissen var godkänd. Har du hört nåt mer om er remiss?