• Anonym (Hjälp)

SNÄLLA HJÄLP KROSSAD

Snälla behöver bara råd nu hur jag ska få tillbaka min flickvän seriösa svar vill inte läsa gå vidare är tillräckligt krossad förlåt, Varit tillsammans 9 underbara månader visst har vi bråkat tjafsat hotat varandra med göra slut vart lite svartsjuk då jag inte gillar att min flickvän festar så blivit sur arg sagt gå hem nu annars är det slut typ, iaf denna tjejen har aldrig gjort något för mig jag gör allt för henne verkligen köpt allt åt henne smycken kläder parfymer bara köper och hon säger försöker du köpa upp mig nej vill bara ge dig ett leende samma dag vi gjorde slut tog hon emot ett par örhängen för 3k jag är generös av mig hon är 19 jag är 23 hon jobbar pluggar och vänner är hennes bästa slm finns hon tog alltid dom före mig. Försökte jag träffa henne så var jag som ett andra handsval för självklart måste hon träffa dom först sen mig och hon skada mig så hårt inuti jag ville bara kunna var lyckliga men enligt henen jag gav dålig energi och hon vill ha frihet, så hände det att för 2 månader sen ville hon göra slut men det löste sig så var allt bra tills planeringen va vi skulle hitta på en resa men istället så ska hon åka med sin far från ingenstans blev ledsen sa men då går vi skilda vägar dör blev så sur för jag vill inte spendera jul ensam! Men försökte leka kall 1 vecka hjälpte inte iallafall resan ska bli av så tänkte jag vad fan ska jag göra så försökte jag göra henne lite svartsjuk som om jag pratar med ngn annan men har aldrig gjort det så visade henne typ om du åker tänker inte vara själv! Men dagen kom hon gick ut ur bilen efter hag visa henne jag smsa henne efter ska jag bara ärlig ville bara ha din uppmärksamhet tro aldrig sånt om mig visade henne bevis med, iaf så åker hon till jobbet smsar henne hela tiden får inget svar tills den kommer mitt hjärta vill knte mer det är slut rusar till hennes jobb försöker prata med henne gråter allt möjligt säger snälla ge oss en chans hon säger nej har inga känslor jag kan inte höll på till sist sa hon okej dagen efter smsa henne hon sa nej detta funkar inte och varje bråk vi haft har vi alltid löst det inte sett någonting vi ska göra slut dör vi vill aldrig förlora varann så försökte jag varje dag bomba med samtal sms så träffades vi så sa hon ge mig en paus en vecka kommer bli bättre sa visst okej så klart kunde jag inte hålla mig en vecka för har släppt alla vänner för henne familj alltihop för älskar henne så mycket och tog henne före allt så mär jag smsar säger hoppas det blir bättre litar på dina ord hon sägwr ha inte förväntningar det är slut blir chockad går från jobbet smsar i en vecka i sträck hon fortsätter envisa sig säger nej bag har gjort mitt val nu kommer inte ändra mig! Dagen kom ska träffa henne köpte blommor och dom örhängena en middag tänkte nu löser jag detta hon sätter sig i bilen säger vad vacker du är ger henne blommorna hon kastar bak dom och säger du måste inse nu jag är seriös det är slut och vill ha ett fint avslut älskar dig som en vän. Jag vill inte mer och jg brister ut med tårar snälla älskling ge oss en chans för allt jag gjort för dig osv allt jag gett dig hon envisar sig nej är nej och hon har alltid vart snäll hon skifta till en person jag inte känner alls på en vecka, försökte med allt möjligt rinnande tårar sätter jag på henne örhängena säger snälla ge oss en chans hon säger har tänkt på göra detta länge jag vill inte. Nu har det gått 2 veckor har skrivit varje dag till henne försökt ringa sagt snälla älskar dig osv försökt med allt jg läst på alla forum hon säger jag älskar dig som en vän det kommer aldrig bli vi snälla familje liv snälla hur får jag tillbaka henne! Gett denna tjejen mitt liv har inga vänner kvar sitter hemma ensam dagligen kollar på tv håller mig för skriva idag är första dagen jag inte skriver frågade henne igår har du ångrat dig något hon säger nej detta är mina känslor godnatt kommer blocka dig hon har förändrats helt har verkligen vart på henne fullt ut vi hade allt tillsammans snälla hjälp mig hur ska jag få tillbaka henne!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-11 23:49
    Hon säger också vill inte ha förhållande just nu, vill bara fri, tar dig som en vän, och vill inte ta ställning till ge det en ny chans ursäkta all stavning

• Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP KROSSAD
  • Anonym (??)

Ögnade mig igenom det mesta av inlägget för det var så sjukt jobbigt att läsa när det var så rörigt. Om det här ens är ett seriöst inlägg: släpp henne. Sluta höra av dig, det kommer inte att göra saken bättre. Hon har sagt ifrån och du måste respektera det. Det finns inya "knep" för att få tillbaka någon som inte vill.

Gå vidare.

• Frontline

Jösses ge upp och låt henne vara ifred och fatta läget..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Hjälp)

Är så krossad förlåt, skrivit allt för rörigt, detta är en tjej jag älskar verkligen och gett 110% av mitt hjärta till henne och hon har aldrig gjort något för mig aldrig begärt något av henne inte ens en dricka jag har alltid vart där.

• Anonym (??)
    Anonym (Hjälp) skrev 2016-11-11 23:56:23 följande:

Är så krossad förlåt, skrivit allt för rörigt, detta är en tjej jag älskar verkligen och gett 110% av mitt hjärta till henne och hon har aldrig gjort något för mig aldrig begärt något av henne inte ens en dricka jag har alltid vart där.

I samma mening skriver du alltså att du älskar henne, men att hon aldrig gjort något för dig. Låter som en sund relation... släpp henne. Hon vill inte vara med dig. Om du fortsätter höra av dig kan hon anmäla dig för trakasserier. Gör dig själv och henne en tjänst och gå vidare.
  • Anonym (Hjälp)

Verkligen allt du kan tänka dig tagit henne till affärer, välj vilka kläder du vill, sko affärer välj vad du vill samma med presenter allt ni kan tänka er så skifta hon och sa mina känslor är borta har tänkt på det länge..

• Anonym (Hjälp)

Glömde tilläga hon älskar mig som vän nu! Och önskar vi kan vara vänner för hon vill inte jag ska försvinna..

• Frallan11

Nu kanske jag kommer att låta taskig, men det är oerhört svårt att läsa vad du skriver, när du aldrig sätter punkt eller styckesindelar.

Du ska sluta kontakta henne! Direkt! Du måste acceptera att hon inte vill vara med dig. Ju mer du kontaktar henne, desto mer bränner du dina broar. Älskar du henne, så låter du henne gå. Hon säger klart och tydligt attt hon inte vill vara med dig, hon är säker på sin sak. Respektera hennes beslut och respektera dig själv. Hade jag gjort slut med nån, som vägrar låta mig vara, så hade jag garanterat känt att det var rätt beslut.

Sorry för hårt svar, men du kommer att överleva och du kommer att hitta en ny. Trust me!!

• Frontline

Det verkar som att du du tror att du kan köpa henne?

• Anonym (??)
    Frontline skrev 2016-11-12 00:04:34 följande:

Det verkar som att du du tror att du kan köpa henne?

Tänkte samma sak. Det verkar vara en trolltråd. Vet inte riktigt vad ts svarar på..
  • Anonym (Tjej)

Tjejer gillar oftast inte killar som är "för på" man tycker mer dom är jobbiga och får avsmak. Det ända du kan göra är att försöka gå vidare, låta henne vara och spela kall. Har hon känslor kommer hon tillbaka när hon märker att du inte "finns" där längre och hon får jaga lite istället för att bli jagad. Du verkar vara underbar och snäll som förtjänar någonting bättre :)

• Anonym (Hjälp)

Förlåt skriver så konstigt för är för krossad ska fixa till stavningen nu, iallafall, hon vill inte förlora mig, och säger det du gjort för mig vet jag ingen Annan kommer göra för mig, men jag önskar vi kan vara vänner för du betyder mycket för mig, jag har försökt med allt, och nej köper inte upp henne jag är generös som person och vill ge henne allt då det är min kärlek och vill hon ska skina. Jag har aldrig begärt något från henne, jag fixade en lägenhet hon hjälpte mig inreda hemmet osv, allt för hon ska vara lycklig, gav upp mina vänner för henne med var hemma efter jobbet dagligen ingen fritid alls, vi träffades hade skoj ibland tjafs så klart, men när jag gav upp allt för henne så säger hon att hon får då skuldkänslor att hon inte kan vara med sin vänner för hon måste tänka på mig asså va? Jag gjorde ju det för din skull?! Hon är dålig på visa känslor alltid vart det, jag har alltid skrivit gulliga sms älskar dig bara fina ord, vill hon jem från jobbet låter henne inte frysa mer än 5 min jag står utanför med bilen för vill hon ska ha det bästa!

• Frontline

Hjälp vem vill ha ett plåster utan ett sår?
    Tagga ner för fan du är som en parasit...

• Anonym (??)

Jag ger upp. Du lyssnar ju inte på vad andra säger ändå. Du upprepar bara samma saker - du har gjort allt, hon har inte gjort något.

Hon. Vill. Inte. Vara. Ihop. Med. Dig.

Ge dig.

Ove and out.

• Anonym (Hjälp)

Frontline, Jag gör allt för min flickvän skall ha det bästa och må bäst! Jag kanske är hård gällande vissa saker! Men vad är meningen med ha en flickvän om du inte ger henne världen!

• Frontline
    Anonym (Hjälp) skrev 2016-11-12 00:16:32 följande:
    Frontline, Jag gör allt för min flickvän skall ha det bästa och må bäst! Jag kanske är hård gällande vissa saker! Men vad är meningen med ha en flickvän om du inte ger henne världen!
    Men jösses jag är gift och mår bra sen 13 år tillbaka utan att vara som en parasit på min fru.

Du är för på helt enkelt ge lite space
  • Anonym (Hjälp)

Hon vad döds kär i mig! Detta hände bara så Darför jag ber er om hjälp! Vi träffades mest bara på lördagar.

• Meriall

Men varför gav du upp vännerna för henne? Hon gillade dig som du var när ni började träffas. Sedan går du och tar bort delar av dig själv som att vilja vara med vänner. Det blir som att du inte är en egen person längre utan hon är det enda viktiga i ditt liv. Det var inte en sådan klängig person hon blev kär i.

Släpp henne nu och försök hitta tillbaka till den du var innan ni träffades. Gör de saker du gillade då, hitta igen dina vänner eller skaffa nya. Då kanske hon kommer tillbaka.

• Anonym (Oo)

Hon är ung,vill vara "fri", hennes vänner är allt, ja du. Finns många tjejer där ute som har haft "vänner" och de har varit deras allt. Men vännerna har varit skit egentligen.
    Vilket tjejen märker senare i livet att hon själv har förlorat så mycket på dem.

Du verkar vara en bra kille, så gå vidare hon är inget för dig. Finns bättre där ute, hon verkar inte alls ha någon respekt. Och verkar vara omogen person, hon har inte mognat än. Du hittar någon bättre!

• FFS9274

Åh jösses! Du behandlar inte henne som en drottning TS! Du behandlar henne som ett barn! Varför ska du handla kläder och skor till henne? Är det verkligen att ge någon "världen"? Du väntar utanför hennes jobb så hon inte ska frysa? Såvida ni inte bor på Antarktis och hon har någorlunda normalt iq kan hon säkert klä sig varmt och ta hand om sig själv. Ni har haft ett osunt förhållande där ni har hotat att göra slut, du tycker inte hon ställer upp för dig osv osv. Släpp henne nu! Hon vill inte vara i ett destruktivt förhållande med dig. Om du verkligen älskar henne låter du henne bli lycklig utan dig.

Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP KROSSAD