SNÄLLA HJÄLP KROSSAD
Snälla behöver bara råd nu hur jag ska få tillbaka min flickvän seriösa svar vill inte läsa gå vidare är tillräckligt krossad förlåt, Varit tillsammans 9 underbara månader visst har vi bråkat tjafsat hotat varandra med göra slut vart lite svartsjuk då jag inte gillar att min flickvän festar så blivit sur arg sagt gå hem nu annars är det slut typ, iaf denna tjejen har aldrig gjort något för mig jag gör allt för henne verkligen köpt allt åt henne smycken kläder parfymer bara köper och hon säger försöker du köpa upp mig nej vill bara ge dig ett leende samma dag vi gjorde slut tog hon emot ett par örhängen för 3k jag är generös av mig hon är 19 jag är 23 hon jobbar pluggar och vänner är hennes bästa slm finns hon tog alltid dom före mig. Försökte jag träffa henne så var jag som ett andra handsval för självklart måste hon träffa dom först sen mig och hon skada mig så hårt inuti jag ville bara kunna var lyckliga men enligt henen jag gav dålig energi och hon vill ha frihet, så hände det att för 2 månader sen ville hon göra slut men det löste sig så var allt bra tills planeringen va vi skulle hitta på en resa men istället så ska hon åka med sin far från ingenstans blev ledsen sa men då går vi skilda vägar dör blev så sur för jag vill inte spendera jul ensam! Men försökte leka kall 1 vecka hjälpte inte iallafall resan ska bli av så tänkte jag vad fan ska jag göra så försökte jag göra henne lite svartsjuk som om jag pratar med ngn annan men har aldrig gjort det så visade henne typ om du åker tänker inte vara själv! Men dagen kom hon gick ut ur bilen efter hag visa henne jag smsa henne efter ska jag bara ärlig ville bara ha din uppmärksamhet tro aldrig sånt om mig visade henne bevis med, iaf så åker hon till jobbet smsar henne hela tiden får inget svar tills den kommer mitt hjärta vill knte mer det är slut rusar till hennes jobb försöker prata med henne gråter allt möjligt säger snälla ge oss en chans hon säger nej har inga känslor jag kan inte höll på till sist sa hon okej dagen efter smsa henne hon sa nej detta funkar inte och varje bråk vi haft har vi alltid löst det inte sett någonting vi ska göra slut dör vi vill aldrig förlora varann så försökte jag varje dag bomba med samtal sms så träffades vi så sa hon ge mig en paus en vecka kommer bli bättre sa visst okej så klart kunde jag inte hålla mig en vecka för har släppt alla vänner för henne familj alltihop för älskar henne så mycket och tog henne före allt så mär jag smsar säger hoppas det blir bättre litar på dina ord hon sägwr ha inte förväntningar det är slut blir chockad går från jobbet smsar i en vecka i sträck hon fortsätter envisa sig säger nej bag har gjort mitt val nu kommer inte ändra mig! Dagen kom ska träffa henne köpte blommor och dom örhängena en middag tänkte nu löser jag detta hon sätter sig i bilen säger vad vacker du är ger henne blommorna hon kastar bak dom och säger du måste inse nu jag är seriös det är slut och vill ha ett fint avslut älskar dig som en vän. Jag vill inte mer och jg brister ut med tårar snälla älskling ge oss en chans för allt jag gjort för dig osv allt jag gett dig hon envisar sig nej är nej och hon har alltid vart snäll hon skifta till en person jag inte känner alls på en vecka, försökte med allt möjligt rinnande tårar sätter jag på henne örhängena säger snälla ge oss en chans hon säger har tänkt på göra detta länge jag vill inte. Nu har det gått 2 veckor har skrivit varje dag till henne försökt ringa sagt snälla älskar dig osv försökt med allt jg läst på alla forum hon säger jag älskar dig som en vän det kommer aldrig bli vi snälla familje liv snälla hur får jag tillbaka henne! Gett denna tjejen mitt liv har inga vänner kvar sitter hemma ensam dagligen kollar på tv håller mig för skriva idag är första dagen jag inte skriver frågade henne igår har du ångrat dig något hon säger nej detta är mina känslor godnatt kommer blocka dig hon har förändrats helt har verkligen vart på henne fullt ut vi hade allt tillsammans snälla hjälp mig hur ska jag få tillbaka henne!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-11 23:49
Hon säger också vill inte ha förhållande just nu, vill bara fri, tar dig som en vän, och vill inte ta ställning till ge det en ny chans ursäkta all stavning