Inlägg från: Anonym (??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (??)

SNÄLLA HJÄLP KROSSAD

Ögnade mig igenom det mesta av inlägget för det var så sjukt jobbigt att läsa när det var så rörigt. Om det här ens är ett seriöst inlägg: släpp henne. Sluta höra av dig, det kommer inte att göra saken bättre. Hon har sagt ifrån och du måste respektera det. Det finns inya "knep" för att få tillbaka någon som inte vill.

Gå vidare.

• Anonym (??)
    Anonym (Hjälp) skrev 2016-11-11 23:56:23 följande:

Är så krossad förlåt, skrivit allt för rörigt, detta är en tjej jag älskar verkligen och gett 110% av mitt hjärta till henne och hon har aldrig gjort något för mig aldrig begärt något av henne inte ens en dricka jag har alltid vart där.

I samma mening skriver du alltså att du älskar henne, men att hon aldrig gjort något för dig. Låter som en sund relation... släpp henne. Hon vill inte vara med dig. Om du fortsätter höra av dig kan hon anmäla dig för trakasserier. Gör dig själv och henne en tjänst och gå vidare.
  • Anonym (??)
    Frontline skrev 2016-11-12 00:04:34 följande:

Det verkar som att du du tror att du kan köpa henne?

Tänkte samma sak. Det verkar vara en trolltråd. Vet inte riktigt vad ts svarar på..
  • Anonym (??)

Jag ger upp. Du lyssnar ju inte på vad andra säger ändå. Du upprepar bara samma saker - du har gjort allt, hon har inte gjort något.

Hon. Vill. Inte. Vara. Ihop. Med. Dig.

Ge dig.

Ove and out.

Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP KROSSAD