-
ja. vi får försöka. och tänka att det är 85 procents chans att det INTE går åt skogen! varför skulle vi va del av de andra 15 procenten! vi har haft nog med otur!chbw skrev 2016-11-14 12:46:13 följande:Ska iallafall försöka :) -
haha snacka om att man blir nojig. det var liksom PYTTEPYTTE lite nästan inbillningslite. å genast börjar man oroa sig..hope88 skrev 2016-11-14 15:15:47 följande:Åh så skönt! -
Ja. Exakt. Men kan nån det tro?!hope88 skrev 2016-11-14 16:32:41 följande:Haha ja du man är som man är ;) Men tror vi alla är så som gjort ivf. Lite mer oroliga. Jag kollar fortfarande på pappret varje gång jag går på toa, alltid lika rädd att det ska vara blod.. tänk om man kunde njuta till 110%
-
Håller med!chbw skrev 2016-11-14 16:56:29 följande:Verkligen!! Nu är det vår tur!
-
ja fyyy... jag har vart kolugn tills igår.. nu ligger de å gnager lite oro hela tiden.. längtar till ultraljudet och hoppas man får se nåt där...hope88 skrev 2016-11-14 20:32:58 följande:Tror inte det, inte till 110 kanske men 70-80. Själv ligger jag på 30-40%. Majoriteten är tyvärr oro :/ -
åååh nej. Håller tummarna att det bara är irriterat av lutinusen...chbw skrev 2016-11-15 06:30:31 följande:Fan fan fan fan! Är det nu allt skiter sig?! Gick på toa nyss. Inget blod allt frid och fröjd. testet är lika starkt som igår. In med lutinusen. Blod på pinnen. Torkar. Mer blod.. rött jävla blod. Inte "gammalt" brunt blod utan klarrött. Jag har inte särskilt ont. Brösten är ömma och har inte mer än lite molvärk.. är det slut nu? :(
Pratade med 1177 som sa åt mig att ringa uppsala. Om det blir riklig blödning och/eller jag får mycket ont (hur avgör jag vad som är okej och vad som är för mycket? Endometriosen hjälper ju troligen till med det onda) ska jag till gynakuten... tur att jag jobbar på sjukhus? :(
-
Åh hurra grattis grattis! Visst känns det overkligt!synthetical skrev 2016-11-16 06:18:48 följande:Hej.
Idag är det min officiella testdag :)
Kan knappt tro att det är santagligen :)
-
Åh. Nej. Stackare. Känner med dig....shrigley skrev 2016-11-16 13:07:58 följande:Jag är inte gravid längre. Gjorde ett privat VUL idag, kände inga symptom. Konstaterades att det bara fanns en hinnsäck, inget foster inte ens en gulkropp. Allt sannolikt avstannat i v 4. Så knäckt.
-
Håller tummar! Har ultraljud 30 nov jag ????birdsthlm skrev 2016-11-16 16:47:36 följande:Usch fy fan känner med dig!!!
Är själv äntligen gravid efter på 4e försöket 1 färsk och tre frys.
är i v 5+2 dagar och har vul 1 dec.
Syskonförsök till vår dotter som nyss fyllde 4a kom spontant men efter 1.5 år försök.
Nu ska det gå hela väge!!! annars lägger vi ner och är nöjda om det blir MF.
-
Jag skulle inte ta lutinus alls eftersom de va ostim fet men jag tog i 3 dar innan insättning å 4 efter bara för att ja tänkte de inte kunde skada. Å plus blev de juchbw skrev 2016-11-16 20:04:29 följande:vad länge du fick ta lutinus :O jag har två tabletter kvar. Skulle sluta igår eller idag. Ska ta de två jag har kvar ikväll o imorgon kväll, så det inte blir tvärt slut :O