Kolik.. håller på att gå upp i sömmarna
Hej!
Skriver här kanske inte för att få råd och tips (vi har provat det mesta som finns att prova) men kanske mer för att få prata av mig & få lite stöd.
Har en son på 12 veckor, dvs väldigt snart 3 månader, när han var 1,5 vecka skiftade hela hans värld och sedan dess har han skrikit i princip varenda vaken stund. Och hans vakna stunder är större delen av dygnet då han är extremt svårsövd & sover väldigt ytligt.
Jag tycker att detta är fruktansvärt jobbigt, har inget att jämföra med men hade hellre haft en förlossning varje dag typ.. min man tycker inte alls att det är speciellt jobbigt märkligt nog.
Jag hoppas så otroligt mycket på att detta går över snart för annars vet jag inte vad jag gör. Sover inget i princip, tjafsar med mannen (pga trötthet & uppgivenhet) som mest vill pussas, ha sex & vara nära så fort tillfälle ges & gråter mest hela tiden.
Är så uppgiven & känner mig bara så otroligt avundsjuk på mina vänner (& andra också) som fått bebisar som bara är glada & somnar lätt.
Har fått tid till mvc-psykolog nu på tisdag och det ska bli så skönt. Vet inte om det kommer hjälpa men är desperat för tillfället.
Det var INTE såhär jag hade föreställt mig bebistiden och nu är jag SÅ rädd att jag inte kommer våga skaffa fler barn...