013
finns de ett sånt riktnummer i vårt avlånga land?
De är någon som ringer oss, vi svara och de är tyst i telefon sen lägger dom på luren, är sååååå IRRITERANDE!!!!
finns de ett sånt riktnummer i vårt avlånga land?
De är någon som ringer oss, vi svara och de är tyst i telefon sen lägger dom på luren, är sååååå IRRITERANDE!!!!
kolla upp det på eniro eller hitta.se
det är Linköpings nummer. och de som ringer är e med störrsta sannolikhet ett telemarketingföretag. Det har datorer som ringer upp och finns det ingen ledig säljare när du svarar så är det bara tyst.
har sökt på hela numret på eniro... men hitta inget!
de ringde nån telefonskit igår oxå ifrån ett 045 nummer, eller om nått liknanade, är så less!
Det ringer ett nr som börjar på det hit med,sedan lääänge,tjatigt...Svarar inte,då vi vet att det är tjat om att byta till något eller köpa något...
013 3410111 är hela numret
Visst är det drygt, det ringer man svarar och då är det ingen där, grrr
Försökte en gång med nix, ett sätt att blockera sig från dessa teleförsäljare, men det funkade inte för dom ringer ännu
jo jag vet, hur drygt som helst
de ringde nå telefonbolag igår å verkligen truga på en skiten, men jag va bestämd, vi söker själva efter nått annat om vi inte är nöjda, sa att vi ringde med glocalnet nu och hon började babbla om kostnader hit och dit, ja med deras skulle jag ju ringa för (abonemanget skulle kosta 109 kr/månaden) och med glocalnet tror ja vi betalar 119... so what. 10 kr, med deras som jag aldrig hört talas om skulle vi ringa gratis till alla telefonabonenter, medans vi ringer gratis till dom som har glocalnet, försökte förklara för henne att alla vi ringer till har typ GLOCALNET! vi vill inte byta men de fatta inte hon på andra ändan!
Gissar på att det är XLNT marketing som har hela nummerserien 34101xx, de har nämligen 3410100.
när det är sånna nummer så ska mn hitta växelnummret och då går det att söka på.
De som ringer dig heter: XLNT Marketing AB och har telefonnummer: 013-3410100 hemsidan: www.xlntmarketing.com