• Anonym (Orolig)

Jag råkade köra över min mans fot

Jag skulle pranka min man och knuffa till honom lite lätt med bilen men jag missbedömde och råkade köra över hans fot. Han fick hoppa in på ett ben och foten blev alldeles blå och röd. Lilltån pekar utåt eller vad man skall säga och den andra lilla tån bredvid lilltån är liksom plattare än vad den skall vara. Men inte så mycket blod. Nu är han på akuten med sin fot. Vad kommer hända med foten??? Han säger i telefon att han inte är arg men att det var ett jävligt uselt skämt. Det här känns inte alls bra... 

• Svar på tråden Jag råkade köra över min mans fot
  • Anonym (Y)

Hoppas hans nästa fru behandlar honom bättre.

• Anonym (K)

Varför är du inte på akuten och stöttar honom?

• Gizmo

Vad jag förstår var det en olycka!? Gjort är gjort, det du kan göra är att stötta honom så gott du kan! Solig

• Anonym (Orolig)
    Anonym (K) skrev 2016-11-15 23:13:30 följande:

Varför är du inte på akuten och stöttar honom?

Jag har sjukhusfobi. Han är kvar på sjukhuset. Lilltån och några ben i foten var brutna men den lilla tån bredvid lilltån kunde inte räddas tyvärr. Han kommer att få ha gips och sedan kommer han förmodligen gå med hälta:( 
  • Anonym (blä)
    Anonym (Orolig) skrev 2016-11-16 07:44:31 följande:
    Jag har sjukhusfobi. Han är kvar på sjukhuset. Lilltån och några ben i foten var brutna men den lilla tån bredvid lilltån kunde inte räddas tyvärr. Han kommer att få ha gips och sedan kommer han förmodligen gå med hälta:( 
    Dålig ursäkt!

Sjukhusfobi, my ass!

Ta ditt ansvar och stötta honom! Bit ihop!
  • TigerLilySwe

Sjukhusfobi...ja du milde...stackars make, har du ingen impulskontroll?! Helt otrolig historia.

• K med lilla E

Hoppas han polisanmäler dig... och att försäkringsbolget kräver dig på den ersättning han kommer att få för detta.

• Prbf104

Han har rätt, det var ett jävligt dåligt skämt! Hur är det kul att köra på någon? Skaderisken är ju väldigt stor och nu har han förlorat en tå! Rejäl ursäkt från dig, du behöver gottgöra honom. You messed up TS! Big time! Laga hans favoritmat, bjud honom på en resa, massera honom, gör allt han vill så kanske ni kan lägga det bakom er sen. Sen kan man ju tycka att du borde visat dig modig och följt med honom till sjukhuset. Ja du har fobi men tänker du ens på hur rädd och ledsen din man kanske är?

• Anonym (V)

Du knuffade till honom med bilen? Vad trodde du skulle hända?

• Anonym (!)

Hoppas detta är en trolltråd .

Om inte hoppas jag denna man lämnar denna sjuka människa

• Dkdkd

Ok lova att du aldrig försöker skoja lite med någon när ni använder motorsåg. Shit vad illa det gick och vad du måste må illa nu.

Personligen hade jag haft svårt att förlåta det om jag fick amputera en tå pga ett skämt. Att det går fel och man bryter något som läker visst, men aj.. Hoppas att din man är storsint och inte har något löpintresse eller liknande. Tårna är ju rätt viktiga för balansen.

• flygrl
    flygrl skrev 2016-11-15 23:51:58 följande:

Va glad du inte körde över honom för fan.:/

Asså ska väl lägga till jag fattar du inte mena nåt elakt utan enbart ville skämta. MEN ärligt jävligt omoget inte inse du kunde ställa till det riktigt illa om det gick snett. En bil väger väl typ över 1 ton & då får man väl ta lite större ansvar än så. Har själv inget körkort än men övningskör och inser man ska ta det jävligt lugnt när man kör bil.

Aja gjort e gjort så återstår bara försöka ta ansvar för det du gjorde, visa du ångrar dig & inser det va sjukt dumt ditt lilla prank och va sjysst mot honom. Show him sum love...
Svar på tråden Jag råkade köra över min mans fot