Bebisverkstad dec/jan
19/1, så borde väl få utslag 18/1 om det är lika exakt som förra månaden ?
Häftigt!!
19/1, så borde väl få utslag 18/1 om det är lika exakt som förra månaden ?
Häftigt!!
Här hemma har jag äntligen fått positivt äl test så bara att sexa på som galningar nu då
Har nog ganska så lång follikulär fas, är i dag på cd 19 och senaste barnet hade jag på dag 28, seg väntan.
Men nu så är det snart bim igen
Här blir det bim 21:a!
Är du oxå med i Facebook gruppen?
Ja precis!
Tyckte jag kände igen din bild :) och din historia där :)
Åh snart ju :)
Har du några känningar?
Ida heter jag, låter ju lovande för dig :)
Nä jag har bara träningsvärk i magen sedan äl annars är det för tidigt att känna något :)
Hej alla som försöker! Jag går på min första kur pergotime (försökt bli gravid i över ett år) och dag 14 är beräknad den 11 januari, fertilitetsappen säger 12 januari. Jag vill så gärna bli gravid, funderar på att köra babyverkstad varje dag i typ en vecka framöver xD Min man har testat sin sperma som har mycket god kvalitet - är det ändå dumt att köra varje dag? Jag har ju hört att man inte ska göra oftare än varannan/var tredje dag egentligen. Vad tänker ni? Så skönt att få prata med andra i samma situation, lycka till och hoppas att vi alla plussar denna månaden :)
Eller hur? Alltså kvaliteten på spermierna blir ju inte sämre, de nyproduceras ju hela tiden, däremot kan antalet spermier gå ner lite om han kommer för ofta. Tror inte det är nån risk i ert fall dock.
Mmm så spännande. Tack!
Kunde inte vänta. Tog test på jobbet idag. ????
Men stort grattis :D :D ????????????????????
Tack!!!!! Tog ett test till imorse. ???? Hur går det för er?
Är bara på äl+4 idag så är i väntans tider :)