Lesbisk mamma
Hon säger också hon älskar mamma mest, tror även hon har träffat mammas tjej. Vilket inte är så bra.
Hon säger också hon älskar mamma mest, tror även hon har träffat mammas tjej. Vilket inte är så bra.
Jag kommer ta bort den här tråden är inte kul att bli anklagad faktiskt. Det finns många ungdomar och så fort man startar en tråd så är den fejk och ingen tror en. Bäst att vara ensam och bära på detta.
Är väldigt svårt. Läste ett inlägg nyss också där folk anklagar kvinnan för att vara troll det är fruktansvärt.
Fast att barn blir vuxna, frigör sig och gifter sig är ju naturens ordning. Att föräldrar gifter om sig med olämpliga personer (oavsett anledning) medan barnen fortfarande bor hemma, utan att ta hänsyn till deras mående, är något HELT annat. Själv skulle jag inte kunna vara lycklig om mina barn var olyckliga, hur tjusig karl jag än skulle ha i sängen.
Ursäkta mig. Men hur kan vissa utav er uppmana ts att sova hos mamman, tänk så skulle mamman börja ta på ts under sömnen.
Fruktansvärt att gå igenom det ni gör. Skulle din mamma verkligen saknat dig skulle hon aldrig gjort dig såhär illa. Det känns som att du lider allra mest. Du är en stark tjej, tänk på dig själv.
Hon borde strunta i sin depression och tänka på sina barn. Hon saknar inte ts hon hittar på.
Man BLIR alltså inte lesbisk. Det är något man föds som. Man föds, precis som våra vänner djuren, med en särskild läggning. Straight, mitten eller homo. Självklart förstår jag besvikelsen du känner inför din mamma, varför hon ljugit för er i så många år. Det bästa du kan göra nu är att inte alls prata med henne. Hon dras till kvinnor vill ha kvinnor i sängen, och det finns faktiskt föräldrar som har blivit kåta i sina barn. Fråga mamma om hon älskar dig eller sin flickvän mer ?
Hon blev sur när pappa sa att han älskade henne, hon tyckte inte det var okej. Sen sa pappa tydligt till henne eftersom hennes flickvän inte har några barn själv och skulle dessa få barn så sa pappa mina barn glömmer du inte och struntar i för en ny familj ska du veta. Hon blev jätte ledsen då även.
Min mamma svarar inte ens när jag skriver att jag älskar henne.