Inlägg från: Anonym (?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?)

Lesbisk mamma

Anonym (Lillan) skrev 2016-12-08 18:27:14 följande:

Hon har inte svarat än blä.

Skriv till henne igen då, tror inte hon är arg på dig (om du inte sagt eller gjort något som du inte skrivit om här)
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-09 09:11:46 följande:

Jag ska inte svara henne mer heller. Tycker detta är orättvist vill inte till henne på julafton heller.

Jag tycker du ska rent ut sagt skita i alla de personer här i tråden som vill få dig att tycka illa om din mamma! De är tragiska jävlar som av någon anledning finner ett nöje i att förstöra andras liv!

Det är klart att du kan känna att det är orättvist, och det är det också. Men låt inte ett missat svar förstöra allt som ni börjat återuppbygga! Hon mår dåligt, och din pappa och syster gör inte saken bättre med sitt sätt att behandla henne. Jag tycker du ska ställa dig över det och behandla henne med respekt och göra vad du kan för att hon ska må bättre.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-09 12:27:26 följande:

Varför skriver hon då att hon saknar mig? Pappa gav mig pengar för en sak men då seishsde hon också pengar från henne. Pappa gillar inte när hon lägger sig i. Det bidrar bara till att dem blir osams. Men hon känner att hon inte får vara delaktig längre vilket gör henne så ledsen skrev hon. Hon skrev att jag är inte dum i huvudet eller bryr mig mindre för att jag sökt hjälp. Han sa också till henne att han köper julklappar det behöver inte hon göra, då blev hon arg.

Men vad då lägger sig i???? Hon är din mamma! Din skolgång och julklappar är lika mycket hennes ansvar som din pappas!

Hon skriver att hon saknar dig för att det är sant, och det är inte så konstigt att hon inte vill prata med dig om hur hon mår. Till skillnad mot din pappa har hon förstått att hon som vuxen inte ska belasta sina barn med sina problem.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-12 14:51:26 följande:

Mamma är jätte arg för råkade skriva håll käften till henne och skulle skicka till min syster

Förklara det för henne då, att du skickade fel. Är väl inte hela världen???
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2016-12-14 14:58:36 följande:

Frågade mamma om hon någonsin älskat mig på riktigt? Och mormor sa att den frågan gjorde henne ledsen. Men jag vill veta. Snart är det jul och ser ut som det blir en jul med pappa och hans familj. La upp en bild på pappa och skrev vad han betydde för mig. Då kommenterade hennes vänner att din mamma är minst lika bra. Och mamma skrev till mig och sa jag då?

Men det är klart att hon blev ledsen av den frågan!!! Varför skulle hon inte ha älskat dig? Hon har ju inte gjort annat än att visa dig att hon gör det. Skärp dig!
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 09:49:52 följande:

Behöver hjälp igen!!!

HUR KAN MAMMA SKADA OSS SÅHÄR? Tänk så överlever hon inte. Varför varför tänker inte hon på oss. Jag behöver min mamma levande

Vad är det som hänt?
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-18 12:03:11 följande:

Hon har försökt ta sitt liv. Gick hem från skolan..

Då borde väl ni förstå hur dåligt hon mår och inte anklaga henne för att inte tänka på er. Hoppas din syster och pappa får en rejäl tankeställare. Sluta tänka jag, jag, jag hela tiden och tänk på henne istället!
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-19 11:59:49 följande:

Har sovit fram tills nu min ork har helt försvunnit. . Minnen som jag har som jag önskat jag sluppit ha men också minnen som jag är så otroligt tacksam jag fick med mamma. Nu har allting förändrats så jag förstår pappas besvikelse.

Jag, jag, jag, jag... sluta tänka bara på dig själv!
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-19 15:11:39 följande:

Jag är den som minst tänker på mig själv det är det som är problemet säger mina föräldrar också. Jag skrev att jag saknade henne fick bara ett hjärta tillbaka

Men vad kräver du?! Din mamma har försökt ta sitt eget liv, var glad att hon ens orkar skicka ett hjärta!
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-19 15:22:57 följande:

Jag kräver ingenting har bråkat med min syster för hur hon beter sig. Jag mår inte heller bra, även om mamma mår allra sämst. Jag vill träffa min mamma, jag saknar henne och hatar att hon inte vill leva längre. Hon som räddat folk från självmord tagit ner folk stöttat familjer allting. Jag blir ledsen när alla får hälsa på men inte vi.

Du kräver ju visst saker, även om du inte säger de rätt ut. Hon ska svara på mail med mer än ett hjärta och hon ska orka låta er hälsa på. Som förälder vill man inte visa sig svag inför sina barn och hon orkar väl helt enkelt inte sätta på en mask av att må ok inför er just nu.
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-23 22:15:22 följande:

Tack så mycket! Men varför är min mamma så grinig mot mig tror du? Jag förstår pappa också han har väldigt mycket ansvar. Min mamma frågar varför jag gått ner i vikt, ska jag strunta i att berätta hur det är. Vill inte lasta på henne mina problem. Och varför frågar hon mig hur jag mår när hon mår så dåligt. Min syster har slutat kalla henne mamma.

Du har hittills inte skrivit något som jag skulle tolka som att din mamma är grinig på dig! Ser bara att hon inte alltid har ork att träffas och svara på sms, annars har jag bara sett omtanke om dig från hennes sida. Klart hon frågar hur du mår och oroar sig för din vikt, hon är din mamma!
  • Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-23 23:41:11 följande:

Jo hon kan vara jätte grinig, inte mot mina systrar men mig. Hon har alltid stått dem närmare för det är hennes tjejer. Varje gång ja säger någonting dåligt och min pappa så blir min mamma arg. Du har bara en pappa. Ja men jag kan inte berätta saker för min mamma för hon mår inte bra. j

Som sagt, jag ser inget grinigt i det. Bara omsorg om dig och att du ska ha en bra relation till din pappa. Nej, du kan inte belasta henne med allt just nu men det kan du inte klandra henne för. Låt henne få bli frisk i den takt hon behöver.
  • Anonym (?)

Du har gjort ditt val nu, känns det som. Och det är att du valt bort din mamma, tyvärr. En dag i månaden, det är ju skrattretande! Hoppas du inte kommer ångra dig allt för mycket när du inser hur mycket du saknar henne, men det kanske blivit försent att reparera. Jag slutar svara nu, du verkar inte lyssna ändå utan bara göra saker som förvärrar relationen med din mamma.

• Anonym (?)
    Anonym (Lillan) skrev 2017-01-31 14:53:25 följande:

Min mamma orkade inte träffa mig men hon skrev jag ser verkligen fram emot tills vi ses hjärtat. Hur kan hon se fram emot det om hon inte vill träffa mig.

Det är stor skillnad på att inte vilja och inte orka! Hon vill nog gärna, men orkar inte. Tänk på när du gärna velat göra något men inte orkat, typ se klart en film fast du är supertrött, och ta det gånger 100 så fattar du.
Svar på tråden Lesbisk mamma