Lesbisk mamma
Hon har inte svarat än blä.
Hon har inte svarat än blä.
Jag ska inte svara henne mer heller. Tycker detta är orättvist vill inte till henne på julafton heller.
Varför skriver hon då att hon saknar mig? Pappa gav mig pengar för en sak men då seishsde hon också pengar från henne. Pappa gillar inte när hon lägger sig i. Det bidrar bara till att dem blir osams. Men hon känner att hon inte får vara delaktig längre vilket gör henne så ledsen skrev hon. Hon skrev att jag är inte dum i huvudet eller bryr mig mindre för att jag sökt hjälp. Han sa också till henne att han köper julklappar det behöver inte hon göra, då blev hon arg.
Mamma är jätte arg för råkade skriva håll käften till henne och skulle skicka till min syster
Frågade mamma om hon någonsin älskat mig på riktigt? Och mormor sa att den frågan gjorde henne ledsen. Men jag vill veta. Snart är det jul och ser ut som det blir en jul med pappa och hans familj. La upp en bild på pappa och skrev vad han betydde för mig. Då kommenterade hennes vänner att din mamma är minst lika bra. Och mamma skrev till mig och sa jag då?
Behöver hjälp igen!!!
HUR KAN MAMMA SKADA OSS SÅHÄR? Tänk så överlever hon inte. Varför varför tänker inte hon på oss. Jag behöver min mamma levande
Hon har försökt ta sitt liv. Gick hem från skolan..
Har sovit fram tills nu min ork har helt försvunnit. . Minnen som jag har som jag önskat jag sluppit ha men också minnen som jag är så otroligt tacksam jag fick med mamma. Nu har allting förändrats så jag förstår pappas besvikelse.
Jag är den som minst tänker på mig själv det är det som är problemet säger mina föräldrar också. Jag skrev att jag saknade henne fick bara ett hjärta tillbaka
Jag kräver ingenting har bråkat med min syster för hur hon beter sig. Jag mår inte heller bra, även om mamma mår allra sämst. Jag vill träffa min mamma, jag saknar henne och hatar att hon inte vill leva längre. Hon som räddat folk från självmord tagit ner folk stöttat familjer allting. Jag blir ledsen när alla får hälsa på men inte vi.
Tack så mycket! Men varför är min mamma så grinig mot mig tror du? Jag förstår pappa också han har väldigt mycket ansvar. Min mamma frågar varför jag gått ner i vikt, ska jag strunta i att berätta hur det är. Vill inte lasta på henne mina problem. Och varför frågar hon mig hur jag mår när hon mår så dåligt. Min syster har slutat kalla henne mamma.
Jo hon kan vara jätte grinig, inte mot mina systrar men mig. Hon har alltid stått dem närmare för det är hennes tjejer. Varje gång ja säger någonting dåligt och min pappa så blir min mamma arg. Du har bara en pappa. Ja men jag kan inte berätta saker för min mamma för hon mår inte bra. j
Du har gjort ditt val nu, känns det som. Och det är att du valt bort din mamma, tyvärr. En dag i månaden, det är ju skrattretande! Hoppas du inte kommer ångra dig allt för mycket när du inser hur mycket du saknar henne, men det kanske blivit försent att reparera. Jag slutar svara nu, du verkar inte lyssna ändå utan bara göra saker som förvärrar relationen med din mamma.
Min mamma orkade inte träffa mig men hon skrev jag ser verkligen fram emot tills vi ses hjärtat. Hur kan hon se fram emot det om hon inte vill träffa mig.