Inlägg från: Aniiee |Visa alla inlägg
  • Aniiee

Dubbelhänt?

Jag är också tvehänt. Och kan heller inte rita, btw.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • Aniiee
    Marten skrev 2016-11-17 17:13:36 följande:

Hur coolt som helst. Ni verkar ju vara ganska normala. Har ni provat att skriva meningar från två håll?

Skulle ge vad som helst för er förmåga, vilket partytrick.

Kan ni läsa två böcker samtidigt?

Kan ni göra två av varandra helt oberoende uppgifter samtidigt ex rita cirklar med högerfoten och skriva ert namn med högerhanden?

Kanske era hjärnor inte är kopplade som på andra människor.

vet att du roar dig, men....

Jag kan skriva samma mening samtidigt med båda händerna från varsitt håll (skriver framlänges med höger och baklänges med vänster).

Jag kan inte läsa två böcker samtidigt, dvs hålla i en bok med vardera hand och läsa med ett öga var. Däremot kan jag (och gör jag) läsa fler böcker på en gång och altinera emellan, och dessutom hålla reda på vilken som är vilken/vad som händer var, även om böckerna ligger nära varandra. Just nu läser jag ex. Nightrunners, Valdemar och Swordspoint "samtidigt", och två av böckerna har till och med huvudpersoner som heter exakt samma sak.....

Jag kan inte rita cirklar med högerfoten, men jag kan laga mat med ena handen och skriva med andra handen, hjälpa en unge med matlagningsuppgifter samtidigt som jag ser en serie/film.
    Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
Svar på tråden Dubbelhänt?