Inlägg från: LinneaM93 |Visa alla inlägg
  • LinneaM93

Tyda test, PLZ HJÄLP! :)

Hmm väldigt väldigt svagt för att vara bim+7. jag fick på bim-2 genast jätte starkt streck, mitt på dagen. Så jaa svårt att säga, kan vara spökstreck :( Skulle ta ett clearblue på morgonen.

• LinneaM93

gud vad svårt att säga... Jag har fått likadana då jag inte var gravid, och hade likadana streck som du. Men det stämmer det du säger, borde inte synas alls, men gjorde det för mig tyvärr... Gud, det är så himla jobbigt att hamna gå ovetande. Kanske jag skulle ta ännu ett till på veckoslutet...? Om det inte DÅ är starkare skulle jag anta att det ändå är neg.Keep me updated :)

• LinneaM93
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:21:16 följande:
    Hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen! <3

Det gör mig inte direkt mindre nervös att 80% av mina symptom lagt sig dessutom.. Har stickningar i äggstockarna, varvar mellan vänster och höger.. och lite molvärk precis ovanför blygdbenet.. 

Men i övrigt mår jag liksom bra :O

Kändes dock bättre efter din kommentar och efter att jag pratat med Lloyd :) Glad att det inte bara är jag som ser strecket :)

Det är inget att oroa sig för, jag är i v.10 och mår oförskämt bra. För vissa veckor försvinner symptomen helt, och kommer tillbaka igen. desto mer man tänker också så känns det som om de försvunnit :D Preggo makes you crazy
  • LinneaM93
    Anonym (Emma) skrev 2016-11-23 10:06:17 följande:

Fast man kan ju inte jämföra olika graviditeter på det sättet. Det beror ju helt på när ägget fäster och hur mycket hcg bebisen producerar.. 

Sara88E - du kanske har räknat fel med senaste mensen som sagt, ta nya test på morgonen nu framöver och se så att strecket blir tydligare bara! Glad Förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-4 och den här gången var det rätt svagt streck på BIM, så kan som sagt vara väldigt olika. 

Och nej det kan man inte, men talade nu om min egna "erfarenhet". Men självklart är det 100% indivuduellt. Och nu när jag kollade närmare så tycker jag ena testet är ganska tydligt pos :)
  • LinneaM93

ja alltså den sista ser ju jätte positiv ut, DOCK så blev mina test sånna fast dom var neg. efter några timmar Men som sagt går inte att jämföra, men då var jag inte gravid. Konstig vet inte varför. Man skall ju inte titta på gamla test. Men jaa tiden får visa! :)

• LinneaM93

Men har också hört om såna som först sett på kvällen att testen blivit positiva, och de har varit gravida. Så det kan mycket väl vara. Hoppas!! :)

• LinneaM93

åh gud glömde igen (är på jobb så glömmer hälften): men jaa nog ser man ju en skugga på de andra två också!! Glad

• LinneaM93
    Sara88E skrev 2016-11-24 13:48:34 följande:
    Fått bekräftat av 4 olika barnmorskor att det är positivt! :D Men är troligtvis bara vecka 4, så nu får jag hålla tummarna <3
    Ååh grattis <3 så glad för din skull!
Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)