• Sara88E

Tyda test, PLZ HJÄLP! :)

Hej, så osäker, snälla hjälp! :)

Är på BIM+7 idag och kunde inte hålla mig...

Lägger upp bilder här... Första är 3 min efter, andra 5, sen 7...

Ser inte ni också ett svagt sträck?

(Tillägg det ska tas på morgonen och om man tar det på kvällen ska man hålla sig 3-4 timmar innan, jag kissade 1 timme innan)

• Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)
  • Anonym (Anna)

Ser ett streck på nedersta bilden, men väldigt svagt för att vara BIM +7. Ta ett clearblue digital om du är osäker.

• Sara88E
    Muffins2017 skrev 2016-11-22 20:23:18 följande:

Ser ut som ett väldigt tidigt plus, grattis!

Tack :3

Kan det se svagt ut för att jag tog det kvällstid och dessutom kissade strax innan också...?
  • Sara88E
    Anonym (Anna) skrev 2016-11-22 20:26:56 följande:

Ser ett streck på nedersta bilden, men väldigt svagt för att vara BIM +7. Ta ett clearblue digital om du är osäker.

Tänkte också det...

Men...

Kan det se svagt ut för att jag tog det kvällstid och dessutom kissade strax innan också...?
  • Anonym (Anna)
    Sara88E skrev 2016-11-22 20:28:05 följande:

Tänkte också det...

Men...

Från och med BIM så ska man i regel kunna ta testet när som helst på dygnet. Men det kan vara så att ägget befruktades senare än du trodde. Tycker i alla fall att du ska ta ett digitaltest, då får du veta "gravid " eller "inte gravid ". Lycka till!
  • Muffins2017

Beror nog inte på att du drivit utan snarare att din ägglossning kommit 1,5 veckor senare än du trott.

Ser ut att vara va 2-3 dagar innan bim.

• Sara88E
    Muffins2017 skrev 2016-11-22 20:45:26 följande:

Beror nog inte på att du drivit utan snarare att din ägglossning kommit 1,5 veckor senare än du trott.

Jag hoppas verkligen att det kan vara så, ska ta det jag har imorgon och CB på fredag :)
  • Sara88E
    Muffins2017 skrev 2016-11-22 20:45:26 följande:

Resultat ifrån dagens test :)

(Ska ta ett CB på fredag)

Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)