Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Tyda test, PLZ HJÄLP! :)

LinneaM93 skrev 2016-11-23 09:41:08 följande:

Hmm väldigt väldigt svagt för att vara bim+7. jag fick på bim-2 genast jätte starkt streck, mitt på dagen. Så jaa svårt att säga, kan vara spökstreck :( Skulle ta ett clearblue på morgonen.

Fast man kan ju inte jämföra olika graviditeter på det sättet. Det beror ju helt på när ägget fäster och hur mycket hcg bebisen producerar.. 

Sara88E - du kanske har räknat fel med senaste mensen som sagt, ta nya test på morgonen nu framöver och se så att strecket blir tydligare bara! Glad Förra gången jag var gravid så plussade jag på BIM-4 och den här gången var det rätt svagt streck på BIM, så kan som sagt vara väldigt olika. 

• Anonym (Emma)

Ja det är ju ett streck där, absolut! Att det är svagt kan ju ha en massa olika orsaker. Det enda sättet att se är ju att testa varje morgon nu och se så att strecket blir tydligare. Jag håller alla tummar och tår att det blir så! Glad

• Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 10:52:22 följande:
    Tack, Emma, du gör det lite lättare för mig <3 
    Självklart! <3 Är du på runt BIM så är det ju inget konstigt att de kan vara så där svaga om ägget fäster sent eller att bebisen är "låghormonare", det var som sagt mina test med den här gången. Mina test har stegrat så fint och är nu en dryg vecka senare på max, alltså lika starka som kontrollstrecken. Glad 
    Har svårt att se att du skulle få spökstreck när du har tagit flera test också! Du ska se att allt säkert är som det ska! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:21:16 följande:
    Hoppas, hoppas, HOPPAS verkligen! <3

Det gör mig inte direkt mindre nervös att 80% av mina symptom lagt sig dessutom.. Har stickningar i äggstockarna, varvar mellan vänster och höger.. och lite molvärk precis ovanför blygdbenet.. 

Men i övrigt mår jag liksom bra :O

Kändes dock bättre efter din kommentar och efter att jag pratat med Lloyd :) Glad att det inte bara är jag som ser strecket :)
    Ja, vi håller tummarna! Solig Jag kan inte påstå att jag hade en massa symptom när jag plussade heller, det där är ju väldigt olika.

Du kan väl lägga upp bild med morgondagens test också? Glad
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 11:45:41 följande:
    Har inte riktigt pengar innan löning, annars hade jag lätt gjort det! :)
    Haha, jag förstår! Då får du vänta tills på fredag helt enkelt. Glad
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-23 12:48:05 följande:
    Haha, jag hoppas också det, ska försöka jobba järnet nu så jag kan dra tidigare och sticka förbi BM :) 

Håll ALLA tummar för mig <3
    Absolut, lycka till nu! Glad
  • Anonym (Emma)
    Sara88E skrev 2016-11-24 12:48:34 följande:
    Fått bekräftat av 4 olika barnmorskor att det är positivt! :D Men är troligtvis bara vecka 4, så nu får jag hålla tummarna <3
    Grattis vad kul! Glad Håller tummar och tår att allt går bra. <3
Svar på tråden Tyda test, PLZ HJÄLP! :)