• Anonym (??)
    Äldre 23 Nov 12:59
    41301 visningar
    35 svar
    35
    41301

    Min tjej bajsar för ofta

    Jag är sambo med min flickvän och hon bajsar för ofta. Det kan vara 4 gånger per dag. Detta är inte nåt tillfälligt utan vad jag minns så har det varit såhär sen vi träffades. Jag har sagt till henne att hon måste söka vård för det är INTE normalt att bajsa 4 gånger per dag?! Men hon vill inte göra det för att hon tycker det är pinsamt. Dessutom luktar det svinäckligt på toan varje gång. Det luktar typ som lösbajs, VARJE gång. Lukten håller verkligen i sig så om jag överhuvudtaget ska kunna gå på toa hemma så måste jag ha en klädnypa på näsan.

    Hon är renlig och duschar varje dag, men ändå så luktar det bajs från rumpan hennes. Det kan jag känna när vi kör doggy eller när vi ligger väldigt nära varandra och myser. Hon duschar ju, som sagt, varje dag.. så det måste bero på att hon bajsar för ofta och att lukten blir svår att få bort då?

    Vad kan man göra??

  • Svar på tråden Min tjej bajsar för ofta
  • Äldre 24 Nov 13:56
    #21
    Anonym (Man) skrev 2016-11-24 11:18:12 följande:

    Jaha... Jag bajsar 6 gånger om dagen normalt sett. Jag har inga problem med min mage...

    Jag är dock man, jag tränar och har stor muskulatur och ser väldigt bra ut. Därför kan jag tycka att det är manligare att män bajsar ofta och mycket. Jag skulle inte vilja ha en tjej som bajsar 4 ggr om dagen. Faktum är att jag inte vill ha en tjej som bajsar. Jag vet att hon bajsar, men detta får hon göra på jobbet istället. Hemma ska bara jag bajsa för det är mycket manligare.


    Haha, klockren analys!
  • Äldre 24 Nov 13:59
    #22
    Anonym (Ojdå..) skrev 2016-11-24 11:30:08 följande:
    Okej, då fungerar kanske inte mina tarmar riktigt normalt. Vad kan det vara för fel? Jag mår utmärkt i övrigt och har ingen värk i magen el. dyl.

    Det behöver inte vara något fel med din mage. Har du lös avföring? Ja, då kanske något är knas. Annars är det nog helt enkelt din helt normala men alldeles egna magrytm. Poängen var väl mer: nej, för de allra flesta kommer inte alla måltider ut var för sig i samma tidsintervall som du ätit dagen innan :)
  • Äldre 25 Nov 05:13
    #23

    Tänk så enkelt livet var förr i tiden när man inte låg och luktade varann i röven när man älskade.

  • Äldre 25 Nov 06:06
    #24

    Det är inte antalet gånger utan konsistens och lukt som är problemet

  • Anonym (Ont i rumpan­)
    Äldre 25 Nov 06:14
    #25
    Anonym (Ojdå..) skrev 2016-11-23 13:06:21 följande:

    Oj, då måste jag vara onormal då jag skiter mellan 6-7 ggr per dag.


    Jag gå lika ofta. Men jag har IBS om jag har ett daligt dag då är det 13-13 gånger ????
  • Anonym (hahah­aa)
    Äldre 25 Nov 09:34
    #26
    monkees skrev 2016-11-25 05:13:43 följande:

    Tänk så enkelt livet var förr i tiden när man inte låg och luktade varann i röven när man älskade.


    DDDDDD 

    sen finns det ju luktsprejer man kan ha på toan..pchh pchh så luktar det rosor istället ..::)
  • Äldre 10 Dec 09:32
    #27

    Hej! Uppmuntra din flickvän att träna. Marklyft, sqats, militärperson. Tjejen är i dålig form. Hon behöver bli vältränad stark. Äta hälsosamt. Hon kommer bli tillräckligt stark för att få en bättre samordning..

    Men om hon nu luktar illa när ni knullar, ge fan i att knulla. Killar som dig är så jävla avskyvärda hoppas hon fiser dig i ansiktet!

  • Äldre 21 Dec 22:34
    #28
    +1

    Börja lära dig att bara andas genom munnen. Du kommer inte känna nå't längre.

    Gud bevare dig.

  • Anonym (Bajs)
    Äldre 21 Dec 22:39
    #29
    Anonym (Man) skrev 2016-11-24 11:18:12 följande:

    Jaha... Jag bajsar 6 gånger om dagen normalt sett. Jag har inga problem med min mage...

    Jag är dock man, jag tränar och har stor muskulatur och ser väldigt bra ut. Därför kan jag tycka att det är manligare att män bajsar ofta och mycket. Jag skulle inte vilja ha en tjej som bajsar 4 ggr om dagen. Faktum är att jag inte vill ha en tjej som bajsar. Jag vet att hon bajsar, men detta får hon göra på jobbet istället. Hemma ska bara jag bajsa för det är mycket manligare.


    Min man tänder på att jag också bajsar fiser rapar och att vi finner allt kroppsligt helt naturligt. Det blir vår egna gargong och lite sarkastisk och vi skrattar mycket kring det.
  • Äldre 21 Dec 22:39
    #30

    Vad säger ni? 6-7 ggr per dag? Gud vad jobbigt! Nästan varannan timme av er vakna tid då? Jag bajsar högst en gång om dagen och kissar två gånger. Tycker det ör tråkigt att sitta på toa.

  • Anonym (Nytti­gt)
    Äldre 26 Jun 19:55
    #31

    Det låter hälsosamt ett starkt intag av fibrer antagligen 

  • Contad­or
    Äldre 26 Jun 21:47
    #32

    min fru snittar på 5-8 ggr per dag. Luktar bajs som f-n i hela området. jag kommer gärna in och undersöker efter. Ger hennr beröm och så om det gått bra. Hjälper henne att torka anus.

  • Anonym (Mobil­)
    Äldre 26 Jun 21:57
    #33

    Trodde först att det bara var en ursäkt för att få vara ifred. Ni vet, när man smiter in på toa med mobilen för att få lite egen tid, sitter en bra stund och skyller på att man bajsat. Men lukten eller avsaknaden av lukt avslöjar ju en isåfall, ifall nu någon märker?

    Förlåt att jag röjde en hemlighet ^^

  • Anonym (tvång­ströja­n)
    Äldre 26 Jun 22:20
    #34

    Mata henne endast med torrmjölk och dammsug arslet på'na en gång i veckan.

    Problem solved.

  • Anonym (Palle­)
    Thu 1 Apr 2021 23:02
    #35

    Min exfru bajsar minst tre gånger om dagen.Forvarande när vi umgås så springer hon till toa i 5-10 min.

Svar på tråden Min tjej bajsar för ofta