• KCEG

BIM 17-31 December

Startar en tråd, för att alla stora BIM Månader brukar bli så stora och lite röriga att hänga med i.

Jag har BIM den 20/12 och är inne på vårt 4:e försök för att lyckas bli gravida med vårt tredje busfrö. 

Hoppas fler har lust att följas åt för pepp och frågor i väntan på ÄL,BIM och allt annat. 

• Svar på tråden BIM 17-31 December
  • Lilili
    anna7607 skrev 2016-12-09 16:26:18 följande:

Det är skitjobbigt. Jag e på försök nr 19 med två mf... de suger varenda månad blir man lika ledsen... för att inte tala om alla symptom man tycker att man har jisses hahaha

Oj, 19 försök, då borde inte jag klaga på mina fem... Och två missfall dessutom, stackars dig!
  • malin84johansson

Hoppar gärna in här försök nr 4 med barn nr 4

Bim 23 dec så ägglossning nu

Lycka till tjejer denna gången är det våran tur <3

• Tosse87

ÄL nu i dagarna som var, fått till det 2 ggr dom senaste sex dagarna. Idag har jag krampliknande symptom i nedre delen av magen.. BIM 21/12

• anna7607
    Lilili skrev 2016-12-09 17:17:02 följande:

Oj, 19 försök, då borde inte jag klaga på mina fem... Och två missfall dessutom, stackars dig!

Ja de känns. Ena på julafton och det andra på våran bröllopsresa. Men än så länge ger jag mig inte... men de är inte långt ifrån. Hämtade ut p-piller för de tar så på psyket.... jisses
  • BeccaBus

Hej tjejer! Hoppar också in om det är ok! Första mensen efter förlossningen är precis avslutad så på mån börjar jag testa med ÄL tester för o se om cykeln är som den brukar. Vi är riktigt taggade på att köra på och kommer säkert ligga varje dag närmaste två veckorna;P Bim runt nyår om cykeln är stabil. Har en dotter på 9år och en på 6mån och skulle gärna vilja ha ett tätt syskon till den lilla. Tar det sig nu hinner jag inte ens gå tillbaka till jobbet emellan vilket jag tänkt byta så skulle passa bra haha. Men om det dröjer så får jag väl söka nytt nu mellan och vänta lite extra med syskon så man hinner jobba in sig lite.

• BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-10 00:16:36 följande:
    Ja de känns. Ena på julafton och det andra på våran bröllopsresa. Men än så länge ger jag mig inte... men de är inte långt ifrån. Hämtade ut p-piller för de tar så på psyket.... jisses
    Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?
  • anna7607
    BeccaBus skrev 2016-12-10 06:18:18 följande:

Usch för att få missfall på just bröllopsresan!:( Har ni sökt hjälp? Barn sedan innan?

• anna7607

Ja de va ingen höjdare. Ingen hjälp hat vi fått. Måste få tre missfall Innan suck
  • anna7607

Jag har två sen innan... Inga barn längre haha
  • BeccaBus
    anna7607 skrev 2016-12-10 22:04:16 följande:
    Ja de va ingen höjdare. Ingen hjälp hat vi fått. Måste få tre missfall Innan suck
    Gud va tråkigt att behöva vänta på att få hjälp!:( Okej så det är en "sladdis" som planeras:)
Svar på tråden BIM 17-31 December