• Sussie100

Cancer som spridit sig till levern

Min väninna farbror fick beskedet att han hade cancer i halsen. Gick på vidare kontroll och fick ett dödsbeskd. Cancern hade spridit sig till levern och andra inre organ. Vad ska man göra för att lyckas bota det här. Finns det behandlingar som hjälper? Finns det alternativa behandlingar? Hypnos? Läkare utanför Sverige? Snälla jag behöver tips på allt. Farbror betyder så mycket för henne och hon vill hjälpa honom. Så snälla kom med råd, tips och allt ni tror kan hjälpa!

• Svar på tråden Cancer som spridit sig till levern
  • Kjell2
    Sussie100 skrev 2016-11-26 02:17:39 följande:

Min väninna farbror fick beskedet att han hade cancer i halsen. Gick på vidare kontroll och fick ett dödsbeskd. Cancern hade spridit sig till levern och andra inre organ. Vad ska man göra för att lyckas bota det här. Finns det behandlingar som hjälper? Finns det alternativa behandlingar? Hypnos? Läkare utanför Sverige? Snälla jag behöver tips på allt. Farbror betyder så mycket för henne och hon vill hjälpa honom. Så snälla kom med råd, tips och allt ni tror kan hjälpa!

Finns massor med alternativ. Bästa rådet är nog att vara med dem och stötta dem under en period som kommer vara jobbig.
  • Queennr1

Seriöst... Du tänker att du på FL ska få råd om hur man botar din väninnas farbrors cancer... Hur gammal är du?

• Jultomteparad

Det är olagligt att som icke läkarutbildad ge förslag på behandling av cancer.

Finns där för din väninna och hennes familj. Beklagar det som hänt!

• Jultomteparad
    Jultomteparad skrev 2016-11-26 10:45:17 följande:

Det är olagligt att som icke läkarutbildad ge förslag på behandling av cancer.

Finns där för din väninna och hennes familj. Beklagar det som hänt!

Ursäkta! Det är att behandla som är olagligt.
  • Anonym (för sent?)

Känns som prognosen inte är så jättebra:( Jag har cancer i släkten och borde leva med en strikt diet. Tyvärr så har jag dålig karaktär. Men om jag får cancer kommer jag gå över på helt mjölkfri kost. Förmodligen helt vegansk. Har sett intressanta atiköar om detta och det är definitivt värt ett försök. Dessutom kommer jag inta någon form av cannabis som i vissa fall hjälper, även om det kanske inte botar. Och eventuellt söka hjälp utomlands, eftersom jag inte fullt litar på den svenska sjukvården.

• GrönaDruvan

Jag kan ingenting om cancer, men jag vet flera som åker till Tyskland för att behandlas då de tydligen är steget före där och har enormt kunniga läkare.

Svar på tråden Cancer som spridit sig till levern