• lamanera

    Ensam och övergiven

    Hej! Söker lite känslomässig hjälp.
    Jag e tam med en kille som hittills har varit underbart. Hane från Indien och e i Sverige för att att studera är snart klart. Vi är/var väldigt  förälskade och planen var att han skulle hem o prata med sina förändrar för att kanske få återvända o ja hela Askungen sagan.  

    Till saken.
    Igår fick jag reda på att jag var gravid och så klart så var det panik från bådas sida. Jag informera honom att abort är inget alternativ, det var det aldrig av emotionella skäl. Han sa okejs att han förstod. Sedan sa han flera gånger förlåt för att jag orsakat detta. Under större delen av dagen var jag mest varit i schock och förstod inte riktigt var han menade. Men innan jag skulle sova så säger han.
    Att han är ledsen för detta, han kommer självfallet att åka hem och fortsätta sitt liv för det måste han och att han tycker om mig väldigt mycket att jag är en det finaste som finns.  

    Till min fråga 
    Va fan ska jag göra eller säga??
    JAG E SÅ ARG, LEDSEN, BESVIKEN, KROSSAD.
    Det enda logiska just nu e att bara be honom att dra åt helvete, men å andra sidan tänker jag att jag kanske ska vara tyst o ge de tid för att han kanske ändrar sig?  Hur skulle ni ha agerat tips, råd ? 

Svar på tråden Ensam och övergiven