• Anonym (fin)

Vacker romantisk P-film?

Ja, finns det såna, vackra romantiska P-filmer?
    Har inga erfarenheter men skulle gärna köpa nån film som är tjusig men ändå inte bara sensuell och romantisk utan lite porrig. Helst nån film som innehåller ett par, man o kvinna och inget gruppsex osv.
    Hoppas på tips!

• Svar på tråden Vacker romantisk P-film?
  • Anonym (Ååå)

En sån vill jag också ha! Vet att vi hyrde någon liknande för flera år sedan som hette "Emanuelle". Jag frågade i videoaffären en tjej som såg jättegenerad ut, men så visade hon mig den.

• Anonym

jag tycker emanuelle va lite löjlig.. men det e ju min smak. jag vill ju se när de har sex och inte bara gissa vad de gör för nåt bakom knuten eller under täcket. jag såg nånstans en lista på filmer men kom inte ihåg vart där fanns det lite allt möjligt. det kanske va nån tidning? ser jag det igen så skriver jag va de heter. den enda jag kom ihåg va nån med kim basinger och nån kille. men den e också sådär att man inte får se nåt utan mest bara ana vad de gör. hette den npt med 1 ½ vecka eller nåt sånt?

• Moder Jord

Jag vet inte om den är porrig direkt, men jag kan rekommendera Lady Chatterleys Älskare.

• Anonym

Kärlekens språk? D é visserligen mer en sexuallupplysningsfilm, men d kanske kan va nått ändå?

• Pingla med en åsikt

den med Kim Basinger heter 9½ vecka

• Anonym (fin)

Ok, tack hittills, jo vill nog gärna SE och inte gissa, just för att vi aldrig sett så mycket porr...

• Anonym

9½ vecka är inte bra. Vi köpte den för 90:- och det är det sämsta jag sett!

• Anonym (fin)

Oj, ja bra att veta det då! Sökte på den på nätet och tyckte inte heller den verkade så intressant.
    Vill nog ha en film där man kan se det mesta och som får vara rätt "hård", det som känns viktigast är att det är en handling och vackra människor, miljöer och inte klischéaktigt, inte så mycket typ läder, fåniga miner och porr-porr om ni fattar vad jag menar...om det alltså finns såna filmer som verkligen visar passionerad sex ordentligt o mycket med en story som kunde vara verklighet.

• Anonym (tips)

Jag skulle rekomendera constance, en porrfilm, fast utan gynekologbilder.....

• Anonym (mamma)

Emmanuelle är en jätte fin mjukporr film!

Svar på tråden Vacker romantisk P-film?