• Anonym (fin)

Vacker romantisk P-film?

Ja, finns det såna, vackra romantiska P-filmer?
    Har inga erfarenheter men skulle gärna köpa nån film som är tjusig men ändå inte bara sensuell och romantisk utan lite porrig. Helst nån film som innehåller ett par, man o kvinna och inget gruppsex osv.
    Hoppas på tips!

• Svar på tråden Vacker romantisk P-film?
  • Anonym (fin)

Ja, Pink Prison är kanske i samma stil, såg den också men skall börja med constance och se...

• Anonym (fin)

Jaha, jaha, nu har vi tittat på constance då. Vad skall man skriva....*ASG* kanske. Jag blev förvånad, full i skratt, upplyst, aningen äcklad...
    Filmen lät rätt bra och intressant på omslaget men, men, porr är nog porr tydligen oavsett vad.
    Var är passionen, kyssarna, lidelsen, attraktionen, själsfrändeskapet, kärleken, sammansmältningen, åtrån? Nej sånt finns det inte en gnutta av.
    Fysik och kroppar är allt vad det handlar om. Och det har man ju fattat att det handlar om när det gäller porr men hade ändå hoppats på något bättre.

Vi var i alla fall ytterst överens, vi blev inte upphetsade och har ju svårt att förstå att man kan bli upphetsad av liknande, men alla är vi olika.
    Och så glada över att få känna riktig kärlek, äkta känslor och tillit till varandra som gör att passionen kan blomma fritt och uppnå en helt annan nivå av tillfredställelse och djup njutning än krampaktiga försök till häftigheter på film.

Skulle vara intressant att höra hur ni tänker som tycker att Constance är bra. Vad är det som är bra? Eller tänker ni att måste man välja bland porr så är constance det bästa som finns att fås? Visst finns det vackra scener, kroppar och klipp men min åsikt angående helheten är nog av negativ sort.
    Det var ändå intressant att inse för egen del hur stor del det psykiska verkligen har att göra med ett för oss lyckligt sexliv.

• hobnob

TS: tror du får svårt att hitta en film där du "kan se det mesta och som får vara rätt "hård" ", som du skriver och samtidigt vill du ha "passionen, kyssarna, lidelsen, attraktionen, själsfrändeskapet, kärleken, sammansmältningen, åtrån".

• Anonym (hårt)

jag skulle aldrig stå ut med en "mjuk" romantisk porrfilm, tar ju bort udden av porr och jag skulle snarare bli avtänd. Porr ska vara hårt och rått för det ska vara tändande iaf för mig och pojkvännen, vill vi se nåt romantiskt ser vi på vanlig film.

• Anonym (fin)

hobnob:

Ja det verkar vara svårt att få allt det jag skulle vilja ha på film men i dagens sexintresserade värd tycker man ju att utbudet kunde variera och att det skulle kunna finnas! Ja, ja man får väl börja producera själv :) !

Anonym (hårt)

Ja hårt och dramatik får det gärna vara men alla dessa utstyrslar och miner och tungpillande *S* och varför skall det vara rått? Hur kombinerar man råhet och kärlek? När du och din pojkvän har sex kopplar ni bort att ni älskar varandra och bara är råa och porriga då?

• Anonym (hårt)

vi är aldrig romantiska under sex nej, och kärlek och råhet går alldeles utmärkt att kombinera, vi har ett väldigt hårt sexliv med mycket enligt andra råa detaljer (piskor, förnedring, hård bondage m.m) men vi älskar varann lika mycket ändå. Men vi har heller aldrig "älskat", det ger oss inget, vi knullar

• Anonym (mjukporr)

TS Andrew Blake (tillika en av Playboys fotografer) har gjort en hel del vældigt "fina" porrfilmer, i vackra miljøer - ex. runt medelhavet - med vældigt vackra mænniskor i. Fin musik och ja, man kan væl kalla det før mjukporr.

Jag kan rekommendera dig den film som heter "Kreta by Night", som jag sjælv tycker ær den bæsta porrfilm jag sett '(har visserligen inte sett sååå vældigt många, men har æven hørt av andra att denna ær helt super! ) Lycka till!

• Anonym (fin)

Anonym (hårt)
    Vi knullar också men fördenskull kan jag inte tänka mig rå förnedring som en bra kombination med kärlek.
    Ja det är väl bara att lyfta på hatten och le.
    Alla är vi olika!

• Anonym (fin)

Ok, tack för tipset Anonym (mjukporr) skall kolla in...

• Anonym (Tipsaren)

Det finns ju ett otroligt utbud av p-film idag, så det borde finnas något som tillfredsställer alla. Jag tror det handlar om att tydligt bestämma sig för vad man vill se och inte.

Måste för övrigt instämma i Ts kommentar ang. Constance. Jag kan inte heller förstå hur den filmen alltid förs fram som så bra. Eller är det så att den görs det bara för att den har framförts av bl.a. media som "accepterad" p-film?

Jag skulle rekommendera någon av de svenskproducerade filmerna av ex. Mike Beck. Bra filmade, utan en massa onödigt halvdåligt krussiduller, utan med fokus på sexet.

• Anonym (fin)

Anonym (Tipsaren)

Ja precis, utbud finns ju men är man inte insatt så vet man inte i vilken ända man skall börja söka...och vi har nog en ganska klar bild av vad vi vill se.
    Verkar ju vara väldigt poppis med gruppsex men det är vi INTE intresserade av. Vi vill ha en dramatisk story om ETT PAR som ÄLSKAR varandra och KNULLAR.
    Constance verkade som ett bra alternativ men vi blev nog besvikna.

Men bra med mer tips, tack!

• maddie

Emmanuelle, vet dock inte vart du kan få tag på den :(

• Anonym

Det skulle finnas en bra vanlig film, med en bra vanlig handling...och sedan när de kryper ner under täcket så ser man ALLT istället för första och sista kyssen...
    Och finns det inga bra skådespelare i porrfilmer? Och kan man slippa massa "vilken stor k*k du har" (på bred skånska), och "den smakar ju jätte gott"...Alltså ursäkta, men var är alla bra normala, verklighetstrogna porrfilmer??
    Äsch, jag får väl hålla mig till Sliver och Basic instinct(?)...

• Anonym (fin)

Mmm...
    tittade igår igenom de korta snuttarna från olika filmer som fanns med på constance-skivan. Ja och några verkade faktiskt vara bättre, så förstår verkligen inte det bra omdöme som constance fått...reklamfilmerna var bättre...

Svar på tråden Vacker romantisk P-film?