Vilken ögonfärg tror ni att våran dotter får? :) *bild*
Våran dotter är om 3 veckor 6 månader och jag är så fruktansvärt nyfiken på hennes ögonfärg. Min ögonfärg är blå/grön och mannens är bruna. :)
Våran dotter är om 3 veckor 6 månader och jag är så fruktansvärt nyfiken på hennes ögonfärg. Min ögonfärg är blå/grön och mannens är bruna. :)
Puff
Puff
Jag ska inte uttala mig kring det då jag inte är expert inom ämnet men jag måste ändå säga att hennes ögon är så himla vackra!
Min dotter Ella föddes med ungefär likadant ögonfärg. Först nu när hon är sju har den börjat stabilisera sig. Hon har blå ögon med egen skarp brun kant närmast pupillen. Häftiga tycker jag.
Tror absolut blå/gröna. Ser inte ut som att hon har något anlag för brunt.
Jag har fyra barn med bruna ögon. Alla har haft rätt ljusa ögon när de var små men det har ändå tidigt synts att de haft brunt i sig.
Jag har inte en susning. Vill bara säga vilka otroligt vackra ögon hon har
Blå till 100%
Har någon på mannens sida blå ögon så tror jag absolut på blåa. Är han från något land där i princip alla är brunögda så kan det vara så att de blir bruna till slut.
Min son var helt blåögd tills han var 2, så de kan bli bruna sent även om det nog är rätt ovanligt.
Tack för era svart ???? Min mans mamma är alban och hans pappa är ifrån Turkiet så i princip alla ifrån hans sida har bruna ögon :)