• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (Bröstälskare)
    Anonym (Stort här) skrev 2022-01-02 17:15:41 följande:

Min fru 45år har 75H i storlek, normal byggd i övriga. Naturliga.

Drar till sig jätteblickar, tycker bara det är smickrande med alla blickar. .

Då hade jag inte kunnat låta bli att snegla/titta. ????
  • Anonym (Miss Boobs)

Jag har oxå lite större naturliga ca 72-75cm under bysten och 101 cm i bröstomfång.

• Anonym (Stort här)
    Anonym (Bröstälskare) skrev 2022-01-02 17:51:30 följande:

Då hade jag inte kunnat låta bli att snegla/titta. ????

Självklart.
  • Jontemyra
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2022-01-02 18:20:34 följande:

Jag har oxå lite större naturliga ca 72-75cm under bysten och 101 cm i bröstomfång.

Blir nyfiken, får man se?:)
  • Anonym (Stort här)
    balansochsans skrev 2021-09-06 10:45:06 följande:

Helt enig med dig!

Min fru har 85G. De var väldigt stora även före barn, men hon tycker att de har blivit hängigare sedan amning av två barn. Min uppfattning är dock att stora och tunga bröst är oerhört attraktivt, konstnärligt och sensuellt. Jag försöker mässa om min passion för henne så ofta jag kan? ????

Håller med stora lite smått hängiga (pga tyngd) som är naturliga är det bästa.

Min fru har 75 H. Mums. Alla karlar oavsett ålder kollar in henne. ?
  • Anonym (Bröstälskare)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2022-01-02 18:20:34 följande:

Jag hoppas att du blir smickrand av blickar du får.
  • Anonym (Miss Boobs)
    Anonym (Bröstälskare) skrev 2022-01-02 19:42:56 följande:

Jag hoppas att du blir smickrand av blickar du får.

Jag älskar mina bröst och det har dom killar som fått förmånen att uppleva dom på nära håll oxå gjort!!
  • Anonym (Bröstälskare)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2022-01-02 19:48:51 följande:

Jag älskar mina bröst och det har dom killar som fått förmånen att uppleva dom på nära håll oxå gjort!!

Lyllo dom killarna. Men jag tänkte på dom killarna som "bara" får se dig med kläder. Jag hoppas att du blir smickrad av blickarna.
  • Anonym (Miss Boobs)
    Anonym (Bröstälskare) skrev 2022-01-02 20:36:28 följande:

Lyllo dom killarna. Men jag tänkte på dom killarna som "bara" får se dig med kläder. Jag hoppas att du blir smickrad av blickarna.

Det är smickrande - ni män är ju visuella av er. Och jag visar gärna mina former på ett snyggt sätt till vardags och lite mer utmanande i andra sammanhang!!
  • Anonym (Bröstälskare)
    Anonym (Miss Boobs) skrev 2022-01-02 20:47:03 följande:

Det är smickrande - ni män är ju visuella av er. Och jag visar gärna mina former på ett snyggt sätt till vardags och lite mer utmanande i andra sammanhang!!

Bra att du uppskattar blickar. Trevlig att du framhäver brösten. ????
Svar på tråden Stora bröst