• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Liza86

Det är pkej tycker jag. Ligger oftast inget ont bakom det beteendet.

• Anonym (Bröstförminskning)

Jag förminskade brösten. Bästa jag gjort.
    Det pajar ryggen med stor byst och finns inga snygga bh:ar att köpa utan man måste alltid köra grandma underkläder.

men tycker inte mäns uppmärksamhet att minskat pga av bröstförminskningen. Snare tvärtom, jag ser mycket slankare och smalare ut nu.

• Anonym (Tage Tuttberg)
    Anonym (Bröstförminskning) skrev 2023-09-03 13:57:07 följande:

Det pajar ryggen med stor byst och finns inga snygga bh:ar att köpa utan man måste alltid köra grandma underkläder.

men tycker inte mäns uppmärksamhet att minskat pga av bröstförminskningen. Snare tvärtom, jag ser mycket slankare och smalare ut nu.

Det beror på att män gillar bröst helt enkelt. Både små och stora.
  • Anonym (boobs)
    Anonym (Bröstförminskning) skrev 2023-09-03 13:57:07 följande:

Det finns snygga bh:ar för större byst, men de är dyra. 

Fick du förminskning via regionen eller betalade du privat?
  • Anonym (Bapim)

Jag betalar gärna kostnader för bh:ar mm.
    För guds skull operera inte! Gud skapade er till gudinnor och vill inte att ni ska ta bort makten och härligheten 😉

• Anonym (Mälaren)

Härliga stora B el C är ju så....  
    Bara att få köpa BH till en Q med dessa former är så roligt..så mycket fint att välja på...

• Igenvivvi

Små tuttar här.
    Funderade på att fixa dom när jag var yngre men nu är jag nöjd ändå

• Anonym (Umm)
    Igenvivvi skrev 2023-10-12 12:58:24 följande:

Små tuttar här.
    Funderade på att fixa dom när jag var yngre men nu är jag nöjd ändå

Inget fel med små, eller fixa om man vill heller. Alla gör som dom vill tycker jag. 
    Dina är säkert fina som dom är. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Mälaren) skrev 2023-10-11 15:59:59 följande:

Härliga stora B el C är ju så....  
    Bara att få köpa BH till en Q med dessa former är så roligt..så mycket fint att välja på...

"Stora B el C"....
    Lille vän, vad lever du i för värld????????