• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (75B)
    Anonym (GillarSmå) skrev 2023-10-31 22:56:19 följande:

Som man,så dras min blick så klart åt någon som har överdrivet stora bröst, men det är inte för att jag tycker det är snyggt och jag vill inte ha en sådan kvinna utna jag tycker det är mer sexigt med små bröst. A till B kupa är bäst.

Börjar vi komma upp i D-kupa så är det för stort för mig. Gillar det inte. C kan vara fint om de är fasta, men annars är B nog en sweet spot.

Då skulle du nog gilla mina bröst 
  • Anonym (Pompe)
    Anonym (75B) skrev 2023-11-01 06:33:35 följande:
    Jag kan erkänna att jag gillar din storlek på brösten så jag gillar dina bröst... 😏
  • Stefano82
    Anonym (75B) skrev 2023-11-01 06:33:35 följande:
    B kupor är rätt dina att både se och känna på! Och jag tror att dina är helt underbara.
  • Anonym (boobs)
    Anonym (GillarSmå) skrev 2023-10-31 22:56:19 följande:

Som man,så dras min blick så klart åt någon som har överdrivet stora bröst, men det är inte för att jag tycker det är snyggt och jag vill inte ha en sådan kvinna utna jag tycker det är mer sexigt med små bröst. A till B kupa är bäst.

Börjar vi komma upp i D-kupa så är det för stort för mig. Gillar det inte. C kan vara fint om de är fasta, men annars är B nog en sweet spot.

Det där med kupstorlek är knepigt eftersom en 75B inte har samma kupvolym som en 80B eller 85B. En kupstorlek säger egentligen inget om hur stort ett bröst är utan att även nämna omkretsen.
  • Puccini

Oavsett...
    Bröst är Underbart på alla sätt Tungan ute...sedan har vi olika tycke å smak på vad man gillar.. 

Love It..

• Anonym (Heyhooo)
    Anonym (boobs) skrev 2023-11-01 19:37:30 följande:
    Det där med kupstorlek är knepigt eftersom en 75B inte har samma kupvolym som en 80B eller 85B. En kupstorlek säger egentligen inget om hur stort ett bröst är utan att även nämna omkretsen.
    Men - omkretsen är väl en sak och kupstorleken en annan ?
    B-kupa är väl detsamma oavsett omkrets? 
    Har haft tjejer med allt från 70 b till 85 b men lökarna har varit samma storlek.
    Sedan kan ju allt hänga ihop, dejtade en naturlig f-kupa som kanske var lite "mullig" men brösten var ju klart större än vad de borde varit.
  • Anonym (Man34)

Sambon har typ 85F o dom är helt underbara😋😍

• Anonym (ABC)
    Bröstlängtan skrev 2023-10-31 22:50:55 följande:

Stora tuttar är det vackraste livet har att erbjuda. 
    Njut när och om du kan.

Glad
  • Anonym (ABC)
    Puccini skrev 2023-11-01 21:35:15 följande:

Oavsett...
    Bröst är Underbart på alla sätt Tungan ute...sedan har vi olika tycke å smak på vad man gillar.. 

Love It..

Glad
  • Anonym (boobs)
    Anonym (Heyhooo) skrev 2023-11-01 21:54:58 följande:
    Men - omkretsen är väl en sak och kupstorleken en annan ?
    B-kupa är väl detsamma oavsett omkrets? 
    Har haft tjejer med allt från 70 b till 85 b men lökarna har varit samma storlek.
    Sedan kan ju allt hänga ihop, dejtade en naturlig f-kupa som kanske var lite "mullig" men brösten var ju klart större än vad de borde varit.
    Nej, det är inte samma. Som nedan så har 85C (38C) samma kupvolym som 80D (36D). På mellanraden ser du att samma kupstorlek är olika stor beroende på omkretsen. Jag har storlek 85K, och storlek 80L och 75M har samma kupvolym.