• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (TW)
    älskamigmucho skrev 2019-12-21 19:43:13 följande:

Alla jag möter gillar att jag har stora boobs

Jag är nöjd och glad över mina hängande 70H boobs.

• Nicke989
    Anonym (TW) skrev 2019-12-21 22:20:13 följande:
    Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.
  • Jonas81666

Väldigt fina ! I like

• Anonym (Micke)

Riktiga sladdlampor som hänger där men fina ändå.

• Anonym (Lena)

Förstår inte hur du kan ha svårt att hitta storlekar. Dina bröst ser väldigt normala ut och ser inte ut att hänga särskilt mycket heller. Om dina anses vara stora hängbröst vet jag inte vad mina ska kallas :)

Anonym (TW) skrev 2019-12-18 23:28:00 följande:

Samma sak hände mig efter tre graviditeter. Jag gick upp nästan 20 kg. Sedan gick jag ner alla kilon. Före mina graviditeter hade jag 75B, efter graviditeter och viktnedgången 70H. Jag växte med 5 storlekar. Jag har inte funderat på att minska mina bröst. Jag gillar inte operationer. Alla operationer har ju sina risker. Det är dock svårt att hitta bh:ar nuförtiden.

Måste köpa i speciella affärer där bh:ar är dyra.

Enda undantaget är Change som har stora storlekar billigt. Där brukar jag köpa 70I. Glad att Change har öppnat nära mig.

Vad har du för storlek?

• Anonym (H33)

Finns ingenting som rör sig sexigare än ett par ordentligt hängande pattar! Sjukt sexiga!! =)
  • Anonym (H33)

[quote=80115342][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-12-22 00:22:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Vilka jävla mastodonttuttar!! Vore härligt att se dom där hänga helt fritt!

Svar på tråden Stora bröst