• Lajvaren

Stora bröst

Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

• Svar på tråden Stora bröst
  • a890l
    Anonym (TW) skrev 2019-12-21 22:20:13 följande:
    Jag är nöjd och glad över mina hängande 70H boobs.

WOW vad härliga bröst :)
  • a890l
    älskamigmucho skrev 2019-12-22 00:22:05 följande:
    WOW! Vilka jättebröst verkligen underbara! <3 
  • Schvante

[quote=80115342][quote-nick]älskamigmucho skrev 2019-12-22 00:22:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Helt fantastisk bröst, gärna satt min snabel mellan och du tryckt ihop ;)

• Anonym (TW)
    Nicke989 skrev 2019-12-21 22:22:25 följande:

Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.

MedelåldersAnders skrev 2019-12-21 22:25:37 följande:

Helt klart funkis

Jonas81666 skrev 2019-12-22 00:07:44 följande:

[/quote]

[quote=80115918][quote-nick]Anonym (H33) skrev 2019-12-22 11:59:30 följande:[/quote-nick]Finns ingenting som rör sig sexigare än ett par ordentligt hängande pattar! Sjukt sexiga!! =)

a890l skrev 2019-12-22 14:39:07 följande:

WOW vad härliga bröst :)

Nicke989 skrev 2019-12-21 22:22:25 följande:

Jättesnygga bröst. Förstår att du är nöjd och glad över dem.

Tack så mycket! ???? Blir så glad över era komplimanger Jag behöver inte ha standard storlek B75- B75C som många kvinnor vill ha. Jag kan känna mig fin även med mina stora hängande bröst med 70H kupa. Känns bra.
  • Anonym (Gillar inte)

Jag har små bröst i vanliga fall men när jag är gravid blir de mycket större och syns rejält eftersom att jag är smal i övrigt och får mage sent... och jag avskyr det! Tycker att jag får helt andra blickar av helt andra typer av män än vanligt och känner mig som ?en kropp? - hemskt! I vanliga fall tittar män på mitt ansikte... Är så glad och tacksam att slippa den typen av uppmärksamhet, fattar ärligt talat inte hur man står ut som kvinna med stora bröst?!

• Anonym (TW)
    Anonym (Lena) skrev 2019-12-22 07:58:25 följande:

Förstår inte hur du kan ha svårt att hitta storlekar. Dina bröst ser väldigt normala ut och ser inte ut att hänga särskilt mycket heller. Om dina anses vara stora hängbröst vet jag inte vad mina ska kallas :)

Jag har svårt att hitta bh:ar för jag har så liten omkrets ( 70) och så stor kupa (H). På Change har jag t.o.m 70I.

De vanligaste kedjorna har bara upp till F-kupa. Cubus har upp till G-kupa. H&M har bara upp till D-kupa.

Ju större kupa desto större omfång. Kedjorna tror att om man har stora bröst så är man också automatiskt kraftig. Jag är normalviktig/rätt smal med stora bröst.

Jag har helt enkelt stora bröst i proportion till min kropp.

Oja, hänger gör det också. Väger 62 kg till mina 163cm och har 70H.
  • Anonym (Ojdå)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-22 16:09:42 följande:

Jag har svårt att hitta bh:ar för jag har så liten omkrets ( 70) och så stor kupa (H). På Change har jag t.o.m 70I.

De vanligaste kedjorna har bara upp till F-kupa. Cubus har upp till G-kupa. H&M har bara upp till D-kupa.

Ju större kupa desto större omfång. Kedjorna tror att om man har stora bröst så är man också automatiskt kraftig. Jag är normalviktig/rätt smal med stora bröst.

Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?
  • Anonym (TW)
    Anonym (Ojdå) skrev 2019-12-22 16:15:46 följande:

Låter nästan lite jobbigt stort i en liten kropp. Är det fler nackdelar än fördelar? Älskar du dom annars?

Jag tycker inte att det finns några nackdelar. Jag har naturligt stora bröst. Jag är rätt vältränad också och brukar inte få ont i ryggen. Skulle kunna tänka mig ett par strl större också.
  • Anonym (TW)
    Anonym (Ojdå) skrev 2019-12-22 16:15:46 följande:

Jag tycker inte att det finns några nackdelar. Jag har naturligt stora bröst. Jag är rätt vältränad också och brukar inte få ont i ryggen. Skulle kunna tänka mig ett par strl större också.
  • Anonym (boobs)
    Anonym (TW) skrev 2019-12-22 16:09:42 följande:

Om du bor i Stockholm eller har vägarna förbi så kan jag rekommendera butikerna Details eller Gustaf Mellbin, de har ett stort urval av storlekar. Jag har visserligen både större omkrets och kupa än du (85K/L) men har sett att de har din storlek.
Svar på tråden Stora bröst