• Brumma

Julen

Bara läst TS.

Jag tycker det vore självklart att barnen får chansen att fira jul med sin pappa när det äntligen finns möjlighet.

Jag förstår även att det kan vara känsligt att bryta traditioner. Så mkt är upp till dig. Se till att inte skuldbelägga eller "vara besviken".

• Brumma
    Anonym (Mamma) skrev 2016-12-06 09:12:22 följande:

Bibbidi: För M I N skull kan de fira med honom! Dock är det väldigt jobbigt när de väntar på att få fira med mormor och morfar. Jag har sagt på ett diplomatiskt sätt att det kanske inte blir som vanligt i år men att vi firar med mormor och morfar en annan dag. Då brast båda i gråt och blev jätteledsna.

Det hade kanske varit en idé att lägga fram alternativet som ositivt istället för "diplomatiskt".

SA du ens att tanken var att få fira med pappa? Hur mkt han längtade efter att äntligen få fira med dem och påpekade vad kul det skulle bli?

Eller sa du "ni kanske inte får fira med mormor o morfar - tyvärr och jag är hemskt ledsen..."?
  • Brumma
    Anonym (hrte) skrev 2016-12-06 13:01:48 följande:

Du kan ju bara hålla klaffen på dig!

Du gav dig ganska aggressivt på någon och anklagade personen för en hel massa - när personen faktiskt skrev att det vore en självklarhet att barnen skulle vara med pappan denna jul.

Så då kanske man får räkna med ett ngt hätska svar tillbaka ;)
Svar på tråden Julen