Någon mer som väntar första barnet ?
Stort grattis!!
Vi väntar också första barnet i augusti, är i vecka 5+1 :) de symptom jag har än är i princip bara väldigt ömma bröst! Hur har du det med symptom?
Stort grattis!!
Vi väntar också första barnet i augusti, är i vecka 5+1 :) de symptom jag har än är i princip bara väldigt ömma bröst! Hur har du det med symptom?
Hej! Jag är i vecka 6 (5+5) och bf 8 augusti, första barnet???? jag följer gärna tråden!
Vad kul! Hur är det med symtom för dig? Jag hade mycket symptom de första två veckorna men allt har avtagit! Skönt på ett sätt men blir samtidigt orolig.
Har varit på första mötet på BVC idag (vecka 6+0) och det kändes så bra! Bad om att få göra ett test där också för att hon skulle kunna bekräfta att jag verkligen är gravid och "ja du är supergravid" blev svaret så nu är det väl ingen tvekan haha. Är jätteorolig för missfall, men hon sa att det inte finns något man kan göra för att motverka det så det är väl bara att hålla tummarna antar jag!
Hej och hå. Nu är det på riktigt!
Jag som varit så glad över att knappt ha några jobbiga symptom har nu börjat må lite illa :( tips för att motverka detta?!
Jag mår liksom inte ens lite illa. Det ska jag väl iofs vara glad över men något litet tecken vill man ju ändå ha!