• Anonym (Floppade)

Floppade ur på en trafikant som körde som en dåre , påföljder?

Hej!

Igår när jag skulle köra ur på motorvägen så kom det en bil som gasade upp bakom mig och låg max 1 meter bakom min bil, då gasade jag på för att få lite distans och då gasade han på med och låg lika nära i hög fart.

När vi kom ut på motorvägen så körde han om och la sig framför och sänkte farten till 90.

Då körde jag om och han la sig bakom mig igen på max 1 meters avstånd, då försökte jag få distans igen och drog på och han gjorde lika.

När vi svängde av motorvägen så fick jag nog och slog på en tvärnit. Då touchade han i min bil i bak.

Jag gick ur min bil och slet upp hans dörr och frågade vad fan han höll på med , vill du ha stryk din jävel? Sa jag. Nej förlåt jag trodde du var en polare till mig , då sa jag att gör du om det där så spöar jag dig nästa gång.

Bakom ratten satt en yngling med tjej bredvid som han nog stylade för.

Kan jag bli anmäld för det här?

Jag blev fan tokig och vräkte ur mig i ilskan , jag har aldrig slagit en person i hela mitt liv och jag är inte aggressiv som person men igår blev jag tokig.

Det är ju livsfarligt att köra sådär.

• Svar på tråden Floppade ur på en trafikant som körde som en dåre , påföljder?
  • Hanna F

I bland kan ju humöret rinna över tror dock inte du blir anmäld han gjorde ju med fel och du med så skulle han anmäla kommer det ju fram hur han kört med ,

Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Nej)

Nej du blir inte anmäld. Han betedde sig idiotiskt och det vet han om. Han kommer inte anmäla då det antagligen kommer komma tillbaka på honom själv.

• Anonym (Floppade)

Men han har ju ett vittne som kan ljuga?

• Hanna F
    Anonym (Floppade) skrev 2016-12-09 07:50:06 följande:

Men han har ju ett vittne som kan ljuga?

Fast det räcker inte ska ju vara om några andra såg händelsen 
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Floppade)
    Hanna F skrev 2016-12-09 07:54:00 följande:

Fast det räcker inte ska ju vara om några andra såg händelsen 

Okej tack då vet jag! :) då kan man släppa det där nu
  • Nyfikna72

Dessutom körde ju han in i dig...........han ska hålla avstånd så han kan stanna även om nån tvärnitar.

• Anonym (Vad?)

Vad ska han anmäla dig för? Du slog han väl aldrig? Dessutom körde han in i din bil vilket är hans fel alla gånger för att han ej höll avstånd. Tror inte du behöver oroa dig... han kommer få mer skit än du om han anmäler.

• Anonym (Floppade)
    Anonym (Vad?) skrev 2016-12-09 07:59:46 följande:

Vad ska han anmäla dig för? Du slog han väl aldrig? Dessutom körde han in i din bil vilket är hans fel alla gånger för att han ej höll avstånd. Tror inte du behöver oroa dig... han kommer få mer skit än du om han anmäler.

Nej jag slog han inte , våld löser inget.

Tänkte om han skulle anmäla mig för olaga hot.

Var ju andra bilar som såg hur han körde och när han körde in i mig , blev ju kö vid avfarten.

Så jag snabbade mig och säga mitt och körde sen så det inte skulle bli kö ända ut till motorvägen
  • Hanna F
    Anonym (Floppade) skrev 2016-12-09 08:04:06 följande:
    Nej jag slog han inte , våld löser inget.

Tänkte om han skulle anmäla mig för olaga hot.

Var ju andra bilar som såg hur han körde och när han körde in i mig , blev ju kö vid avfarten.

Så jag snabbade mig och säga mitt och körde sen så det inte skulle bli kö ända ut till motorvägen
    Fast dina skador på din bil då ?gjorde ingen skadeanmälan då ??
    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Floppade)
    Hanna F skrev 2016-12-09 08:06:26 följande:

Fast dina skador på din bil då ?gjorde ingen skadeanmälan då ??

Det blev inga skador alls , plasten fjädrande bara lite. Kunde polera bort det lilla märket som blev.
Svar på tråden Floppade ur på en trafikant som körde som en dåre , påföljder?