Anonym (Sofie) skrev 2016-12-10 13:01:23 följande:
Jag kan bjuda in dig, men jag behöver bli vän med dig på facebook då. Du kan adda mig, Sofie Hansson heter jag, har en profilbild i svart/vit. Studerar till sjuksköterskestudent på Mälardalens högskola.
Bli vän så bjuder jag in dig! :)
Åh vad snällt. Lägger till dig på en gång :)
louisedesiree94 skrev 2016-12-10 13:11:46 följande:
Jag har mått illa i ungefär två veckor, är i 7+1 idag. Igår tog jag en postafen på kvällen och illamåendet är som bortblåst. Jag har njutit av frukosten för första gången på dessa veckor och inte behövt äta stup i kvarten för att inte spy av hunger. Blir helt chockad att det vände så snabbt. Nu har jag inte tagit någon mer tablett och får se om de håller i sig eller om jag kommer behöva ta mer postafentabletter. Nu är ju mitt största symtom borta, och endast min svullna mage finns kvar. Vi var på VUL i måndags och i torsdags och allt såg bra ut båda gångerna, hjärtat slog så fint. Känns konstigt att må såhär bra när man vant sig vid illamåendet. Hoppas det fortsätter såhär!
Hur mår ni?
Vad skönt att kunna äta! Jag har mått illa i 5 veckor nu, knappt fått i mig någon mat. I förrgår kunde jag plötsligt få i mig en hel pizza, vilket aldrig händer annars. Men redan dagen efter mådde jag lika illa igen.