• Vet hur det känns

Västerås mammor BF Juli/augusti 2017

hejsan! jag tänkte om fler västerås mammor vill följas åt under graviditeten med råd och stöd. jag och min man väntar vårat 3 barn som är beräknat 28 juli (lite osäkert, ska på ultraljud 15 dec)

vi har sedan innan två flickor födda -08 och -10 vi båda jobbar och bor här i västerås.

den 15 december har jag bokat tid för ultraljud, spännande och härligt att få se bebisen. vi funderar på att göra ett nipt test, någon mer?

• Svar på tråden Västerås mammor BF Juli/augusti 2017
  • Anonym (Nr2)

Ni som ska göra eller funderar på att göra nipt - hur funkar det här i landstinget? Bekostar ni det själva? Varken nipt eller kub var aktuellt med första barnet och det är inget som lockar nu heller, jag är mest bara nyfiken hur ni andra gör

• louisedesiree94
    Anonym (Nr2) skrev 2016-12-10 16:26:06 följande:

Hej! Är en västeråsare som väntar andra barnet (första är född i januari i år). 29 år och jobbar som sjuksköterska

Åh vad kul! Jag börjar jobba som sjuksköterska i Januari :)
  • Anonym (Nr2)
    louisedesiree94 skrev 2016-12-10 19:46:12 följande:

Åh vad kul! Jag börjar jobba som sjuksköterska i Januari :)

Åh grattis och välkommen till ett helt underbart, förskräckligt, fantastiskt och kaotiskt yrke! Blir det inom landstinget eller kommun?
  • louisedesiree94
    Anonym (Nr2) skrev 2016-12-10 20:34:23 följande:

Åh grattis och välkommen till ett helt underbart, förskräckligt, fantastiskt och kaotiskt yrke! Blir det inom landstinget eller kommun?

Tack :D Landstinget! Var jobbar du? :)
  • Anonym (Nr2)
    louisedesiree94 skrev 2016-12-11 00:28:33 följande:

Tack :D Landstinget! Var jobbar du? :)

Samma här jag trivs bra med det förutom alla kvällar/helger som inte är så roliga nu när man har barn..
  • Vet hur det känns